Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen met aansluiten mengpaneeltje (Numark)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

shiineHome userMember since 2011
Hey,

Ik heb sinds kort een mengpaneel gekregen van iemand en wil die aansluiten op mijn pc,
maar ik weet niet waar ik het moet gaan inpluggen + de instellingen van virtual dj weet ik ook niet.

Ik heb de Numark DM2002x Pro master mix.
Hier is de foto van mijn mengpaneel vanachter: http://imageshack.us/photo/my-images/819/mengpaneelachterkant.png/
Vanachter heb ik de plugins OUTPUT (met master en booth/zone) , OUT (erboven staat send), CH-3, CH-2, CH-1
Ik heb een rood/witte kabel hiervoor.

Ik heb een Realtech HD geluidkaart versie 5.1
Ik heb boxen op pc aangesloten en moet enkel mengpaneel aansluiten om zo te mixen?

Hopelijk kan iemand even helpen.
 

Posted Mon 12 Sep 11 @ 11:14 am
er valt niets aan te sluiten op je pc zodat je kan werken met vdj. het is gewoon een los mengpaneel, geen controller.
 

Posted Mon 12 Sep 11 @ 1:52 pm
Kleine aanvulling: Geen registratie, dus ga ik ervan uit dat je met de Free Version werkt. Die ondersteunt geen meerkanaals geluidskaart dus heb je 1 stereo uitgang. En dan heeft het helemaal geen zin om daar een mengtafel op aan te sluiten.
 

Posted Tue 13 Sep 11 @ 6:23 am
Kleine aanvullig B:
hij heeft z'n boxen op z'n PC, dus het mengpaneel staat daar maar een beetje mooi te zijn zonder enkel nut te hebben, zoiets als Miss Universe.

Beste Shiine, normale gang van zaken zou zijn: PC naar mengpaneel naar versterker naar boxen.

Hier ontbreekt nog het e.e.a.!
 

Posted Tue 13 Sep 11 @ 8:06 am


(Old topics and forums are automatically closed)