Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Dit is bijna anti-reclame voor Virtual DJ.....

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik (ingelogd in Google) de zoekterm Virtual DJ gebruik, staat er rechts 1 gesponsorde koppeling. Nieuwsgierig en click-eager als ik ben toch maar eens rondgekeken. De beste man (M/V) heeft een site met info voor DJ's en een apart stuk gewijd aan Virtual DJ. Helaas zitten er een aantal flinke onwaarheden en onvolkomenheden in, om over de algehele informatie op de site maar te zwijgen.
>>Dit is de link naar de VDJ-pagina<< maar bekijk de rest ook eens.

Aangezien de auteur ook VDJ-gebruiker is (en wrs ook hier op het forum rondzwerft) mag deze geheel vrijblijvend contact opnemen met mij (via PM) voor een (taalkundige en informatieve) opknapbeurt van de site. Het idee is goed, de uitvoering......
 

Posted Tue 06 Sep 11 @ 11:13 am
Nou nou nou dit lijkt geschreven door een 10-jarig kind. Wát een onzin!
 

Posted Tue 06 Sep 11 @ 6:26 pm
Hoi, Fred,

goed weer eens wat van je te zien / horen. Is te lang geleden ;)
Ik ben er een voorstander van dat de info over VDJ zo breed mogelijk verspreid wordt (ik maak ook zoveel mogelijk bekend aan mijn omgeving dat ik niets anders meer gebruik). De info die Jeroen (weet ik nu) verspreid is alleen nergens gecontroleerd. Dat mogen geïnteresseerden dan hier best lezen. De site is verder een voorbeeld van een beginnersfout: laat je inhoud eerst door anderen lezen voordat je publiceert. Jammer dat hij daar nu al geld aan uit geeft om z'n ranking te verbeteren.....
Mailtje naar hem is wel een goed idee (contactformulier gemist....). Dat gaat er zo uit.
 

Posted Tue 06 Sep 11 @ 6:35 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ook ik heb een pagina op mijn site wat gaat over VDJ.
Ik heb het alleen qua info iets makkelijker gehouden ;) ( dit om onwaarheden te voorkomen)

VJ Dozo maakt gebruik van Virtual DJ pro als software voor het weergeven van video,foto’s, teksten en alles wat visueel presenteerbaar is.

Na een lange periode van rondkijken en proberen wat er op de markt is aan software voor VJ’s kwam VJ Dozo uit op Virtual DJ.

Virtual Dj is het meest flexibele dj software pakket op de markt ( er is eigenlijk niets wat je niet kan instellen of aanpassen) en dat voor een zeer schappelijke prijs.

bovenstaande tekst staat hier:
http://www.vjdozo.nl/?page_id=117

brengt me gelijk op een vraag (nieuw toppic openen ?)
Wie hebben er allemaal een website met daarin verwijzingen naar VDJ ?

 

Posted Wed 07 Sep 11 @ 6:02 am


(Old topics and forums are automatically closed)