Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met Mixlab v.3.1 skin

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Larso92Home userMember since 2011
Hoi,

Een paar dagen geleden heb ik de gratis versie van VDJ gedownload. Ik heb gelijk even op Youtube gekeken naar wat basis dingen en kwam tot de conclusie dat Mixlab v3.1 een erg handige skin was om te gebruiken. Na hem gedownload te hebben en 2 dagen gebruikt te hebben kwam ik ook tot de conclusie dat het idd een handige skin is (vooral ook door de 3 EQ crossfaders). Echter toen ik gister VDJ weer wilde opstarten gaf deze een error bij het laden van de skins, namelijk: 'error in the video driver', het programma starte dus niet op. Ik heb daarna Mixlab uit de map Skins verwijderd en dan start VDJ wel weer normaal op met een standaard skin. Maar als ik nu weer als skin MixLab v.3.1 wil kiezen bij config, komt er weer dezelfde 'error in the video driver' te staan... :S

Ik kan VDJ dus wel gewoon opstarten, maar de skin MixLab v.3.1 niet gebruiken. Ik vind deze skin erg prettig en zou hem daarom ook graag willen gebruiken.

Heeft iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen, dus hoe ik deze error weg kan krijgen?

Ik heb het hele internet al afgezocht en kwam wel gelijk soortige problemen tegen alleen er stond steeds geen oplossing bij hoe je dit kon oplossen.

Als iemand me zou kunnen helpen, zou dat echt tof zijn!:)


Lars


 

Posted Fri 12 Aug 11 @ 4:11 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Hallo lars,
Je geeft aan een skin gedownload te hebben, dat downloaden heb je niet van de VDJ site gedaan.
Dit kan namelijk niet als je geen licentie hebt.
http://www.virtualdj.com/products/comparison.html

Waar je het wel vandaan hebt weet ik niet maar ik zou het niet vertouwen en dus ook niet gebruiken.


 

Posted Fri 12 Aug 11 @ 7:06 am
Slick.... ;)
 

Posted Fri 12 Aug 11 @ 5:15 pm


(Old topics and forums are automatically closed)