Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorluister geluid in koptelefoon opeens te "zacht"

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Voorheen kon ik altijd probleemloos gebruik maken van Virtual DJ, maar sinds vandaag is er een irritant probleempje wat het draaien erg verhinderd.

Ik heb ingesteld dat de Master gewoon over me boxen wordt gespeeld. Nu heb ik bij Outputs: Headphones ingesteld omdat ik wil voorluisteren natuurlijk, die staat op Master: First Card / Headphones: Second Card. Ik maak dus gebruik van een externe usbgeluidskaart waar ik me koptelefoon in plug. Bij Soundcard heb ik dus gekozen voor de optie 2 cards + dat usbplaatje.

Nu het probleem,
als ik begin met draaien en een track gewoon start en laat spelen zonder voor te luisteren gaat alles nog goed. Maar zodra ik de tweede track wil gaan voorluisteren door me hoofdtelefoon(een oor, andere oor is nog Master) dan is de track die ik voor luister op een héél zacht volume, waardoor ik amper kan horen of hij wel gelijk ligt met de lopende plaat.. Ik maak gebruik van de Internal mixer skin. Dus als ik iets ga voorluisteren sleep ik dat balkje van boven wat meer richting Cue, en selecteer ik het tweede deck. Vroeger had ik dit probleem niet, opeens is dit begonnen.

Hopelijk is het probleem een beetje duidelijk beschreven, zo niet vraag me dan maar om meer tekst en uitleg.

In ieder geval hoop ik dat iemand me verder kan helpen.
 

Posted Tue 21 Jun 11 @ 11:26 am
registreer je versie eerst even en vertel welke pro versie je gebruikt
 

Posted Tue 21 Jun 11 @ 9:59 pm


(Old topics and forums are automatically closed)