Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vooraf luisteren Hercules DJ Control MP3 E2 MIDI

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een externe geluidskaart (Trust 5.1 usb sc-5500p) aangesloten op een laptop (windows 7). Nou krijg ik wel geluid naar de (front) speakers maar kan nog niet afluisteren. De geluidskaart installeert en update zichzelf maar blijft als onbekend staan. Waar moet ik het zoeken???
 

Posted Sun 05 Jun 11 @ 2:54 am
als je geluidskaart niet goed is geinstalleerd gaat het niet werken,
zorg dat je de juiste drivers vindt en kijk daarna in windows of de kaart op 5.1 staat en niet op stereo, pas dan kan je vdj instellen
 

Posted Sun 05 Jun 11 @ 3:13 am
hoi
ik ben nogmaar net begonnen met zoon beetje muziek te draaien
maa ik zou willen mijn koptelefoon aansluiten hoe doe ik dat ik heb men boxxen al aangesloten in mijn enige output
zou graag wat info krijgen??
alvast bedankt jeroen
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 11:40 am
Jeroen,

in de handleiding van je controller staat vanaf pag. 14 precies wat je kunt doen. (een extra (USB) geluidskaart kopen)
Een andere optie is een splitter, die het stereo signaal van de uitgang splitst in 2 mono kanalen. Via het ene mono kanaal speelt je muziek, via het andere je hoofdtelefoon.

Topic is meer dan eens besproken. Lees de handleiding, het eerste topic van het NL-forum en gebruik de zoekfunctie van het forum. We moeten dit helaas veel te vaak vertellen......
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:09 pm
sorry voor mijn slordige zoek actie terwijl het eigenlijk in mijn handleiding stond
mag ik vragen wat jij het beste vind in deze optie een extra usb audio kaart op een split
wat geef jij de voorkeur
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:42 pm
Ik heb een broertje dood aan mono. Ik draai voornamelijk 70's en 80's waarbij rijkelijk gebruik wordt gemaakt van het fenomeen stereo. Maar ik heb van mijn kant makkelijk praten. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken. Hoewel zo'n USB-kaartje ook de wereld niet kost. (In sommige topics wordt gesproken over minder dan €10,-. Zal geen geweldige kwaliteit zijn, maar goed genoeg voor een koptelefoon)
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:50 pm
ja dat klinkt me wel intresant in de oren za
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:52 pm
zzal eens kijken in de winkel alvast bedankt
 

Posted Wed 08 Jun 11 @ 1:53 pm
hoi '
ik heb nu zoon jack gekocht maar heb problemen om hem in te stellen op mijn vdj
als ik hem zet zoals ik denk dat het juist is headphones en dan daaronder dat het met een jack is en dan primaire en sterio
dan komt er uit allebij geluid als ik een trak wil voor bereiden komt er ook muziek uit mijn boxxen kan iemand mij helpen
heb ook al gezocht in nde handleiding maar staat er niet in
MvG jeroen
 

Posted Fri 10 Jun 11 @ 12:34 pm


dit moet hem zijn, waar primary sound driver staat kan ook een andere naam staan van je eigen driver.
uit de linker kant komt nu het master geluid en uit de andere kant de koptelefoon.
mono is natuurlijk helemaal niks, ik had voor een goedkope 2e geluidskaart gekozen, maargoed, zo werkt het ook
 

Posted Fri 10 Jun 11 @ 2:03 pm
ok alvast bedankt zal eens proberen
MvG jeroen
 

Posted Fri 10 Jun 11 @ 2:09 pm
het geluid blijft uit mijn boxxen komen terwijl ik een deck wil beluisteren met mij koptelefoon
kan het mss aan de jack ofzo liggen of heb je een oplossing ?
ik denk dat het aan de jack zit zal een moeten kopen van meer kwaliteid denk ik op gaa eens een geluidskaartje kopen

en kan ook niet meer met mijn controler werken kan het niet meer stille of luider zetten enzo
MvG jeroen
 

Posted Fri 10 Jun 11 @ 2:13 pm
Kwak eens een plaatje van je verloopding hier. Lijkt erop dat je met het verkeerde ding bent thuisgekomen....
 

Posted Fri 10 Jun 11 @ 5:34 pm
ik heb nu een adapter jack stereo
ik denk dat het verkeerd is
ik denk dat ik hetzelvde moest kopen maar dat er dan met 2 kleurtjes dat hij dan mss zou gesplitst zijn
op zoon usb audio kaart maar waar vind je dat
MvG jeroen
 

Posted Sat 11 Jun 11 @ 10:50 am
jeroenpattyn wrote :
ik denk dat ik hetzelvde moest kopen maar dat er dan met 2 kleurtjes dat hij dan mss zou gesplitst zijn

Martin FourS wrote :

Een andere optie is een splitter, die het stereo signaal van de uitgang splitst in 2 mono kanalen. Via het ene mono kanaal speelt je muziek, via het andere je hoofdtelefoon.

Ik denk het dus niet, ik weet het zeker.
jeroenpattyn wrote :
maar waar vind je dat

Ben niet zo thuis in de Belgische muziekwinkels. Zoek eens bij Bax-shop(.nl). Die hebben een webwinkel en versturen ook naar Belgie.
 

Posted Sat 11 Jun 11 @ 2:01 pm
ok bedankt kzal eens kijken of ik iets kan vinden alvast bedankt
MvGjeroen
 

Posted Sat 11 Jun 11 @ 2:34 pm
dj control mp3 e2 serial nomer ????????????????????
 

Posted Mon 30 Jul 12 @ 5:42 am
Sorry. This is the Dutch forum. Please post in the Dutch language or try to ask your question in the appropriate forum neat the bottom on the forum's homepage.
 

Posted Mon 30 Jul 12 @ 10:17 am


(Old topics and forums are automatically closed)