Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ervaren VDJ gezocht die mij kan helpen via skype!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Nou ja zoals in de titel al is aangegeven ben ik opzoek naar iemand die ervaren is met VDJ , ook is goed Nederlands van belang.
Ik zou graag willen dat iemand mij kan assisteren via Skype , ik ben nieuw op dit gebied maar leer erg snel!
Ik ben er zelf wel al mee aan het "kloten" geweest , ik kom alleen niet erg veel verder.
Ook heb ik tutorials bekeken maar word er niet veel wijzer van.
Ik heb geen DJ uitrusting (draaitafels etc) , ik werk met een laptop en VDJ.

Wat ik wil leren is :

Netjes over mixen met VDJ , ik weet dat het BPM (Beats per minute) een gelijk aantal moet zijn.
Tunes mixen.
En nog wat basis dingetjes die ik via Skype kan uitleggen.

Het maakt mij niet uit hoe oud je bent of je een man of vrouw bent of waar je vandaan komt , ik zoek iemand met ervaring!
Stuur mij AUB een mailtje , ik ben niet erg actief op forums.

Email Adres : ***************** EDIT MOD geen mail adressen plaatsen
 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 4:25 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
djeez, man je vraagt nogal niet wat , en dan nog maar eens het allemaal zien te verwoorden.
Het lijkt me het zinnigst voor je om contact te zoeken met een ervaren Dj om eens een dag met hem/haar mee te draaien.
Niet alles valt compleet uit te leggen, de "zaal aanvoelen"bijvoorbeeld.
Ik heb vannacht een gig gedaan waarin de opdrachtgever vooraral chill wilde , maar door reacties en aanvraagjes van publiek stond ik toch house te knallen om 00:35 ;) dat soort dingen kan je niet leren, ja door het te doen en te ervaren, Misschien dat je het red met meekijken maar heel vaak moet je dan alsnog vragen waarom de dj/vj die bepaalde plaat instartte.....
Probeer in je eigen omgeving een dj te vinden die je de "niet technische" dingen wil aanleren.... Het klopppend krijgen van een beat lukt iedereen wel na een tijd "klooien"met VDJ.
als je uitgaat ga dan eens uit met een "dj-oor"en luister wat andere mensen doen( je hoeft het niet te kopieren maar brengt je wel tot nieuwe ideeen)

Indien je dit een maand (of meer gedaan hebt)....en je hebt niemand gevonden....

Maak ik het gelijk nu spannend voor je en mag je een uur draaien in mijn set op mijn vaste vrijdag of zaterdag.... dit doe ik eenmalig, dus andere niet komen met ik wil ook draaien voor publiek!! gaat niet gebeuren)

Leef je uit op VDJ , je mag/kan dan gebruik maken van mijn set en muziek library...


en alleen maar omdat mijn gig zo lekker liep, en ik in een "good"mood ben....


 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 9:05 pm
Waar begin je aan, dozo..................

Anyway, hij is een NLU die z'n e-mail add erin zet, dat verstoot tegen de regels dus lang zal dat niet blijven staan.......
 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 10:35 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
over een maand...... is deze man deze post allang vergeten en is er weer een nieuw "trend"dingetje ......
ik wil wel eens zien, ik zie genoeg wannabee's maar geen volhouders ik geef deze man 1 x een kans ....

ik wacht het af.....

(off toppic) Ik ben in een 80's mood loop dus ook door de 8o's te bladeren......
Uhuh wij hebben vanavond vannacht een '80's night heb ik net ontdekt...... ( kwam LUV en de dolly dots tegen ) LOL

 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 7:29 am
ik denk niet dat iemand je handje gaat vasthouden via skype. je bent niet geregistreerd als pro user, je hebt niet de forum regels gelezen en wij moeten je gaan helpen om in een middagje een super dj te maken zonder apparatuur. zo werkt dat nu eenmaal niet.
draaien moet je leren net als fietsen. veel oefenen en oefenen, dan gaat het vanzelf beter klinken. alleen doorzetters kunnen zo een leuk setje neerzetten, vdj is een hulpmiddeltje, maar nit zaligmakend, er moet nog genoeg zelf gedaan worden. en zonder apparatuur ben je bij voorbaat al kansloos, je moet namelijk regelmatig meerdere knoppen tegelijk bedienen en met alleen een muis is dat geen doen.





Dozo10 wrote :
over een maand...... is deze man deze post allang vergeten en is er weer een nieuw "trend"dingetje ......
ik wil wel eens zien, ik zie genoeg wannabee's maar geen volhouders ik geef deze man 1 x een kans ....

ik wacht het af.....

(off toppic) Ik ben in een 80's mood loop dus ook door de 8o's te bladeren......
Uhuh wij hebben vanavond vannacht een '80's night heb ik net ontdekt...... ( kwam LUV en de dolly dots tegen ) LOL



ik voel een reactie van william aankomen.

 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 8:33 am
Hmm ik zie dus dat niemand bereid is te helpen , oke dan ik zoek 't zelf wel uit , en nee dit is niet iets tijdelijks , ik ben er erg mee bezig geweest en ben wel al zover dat ik wat nummertjes kan mixen.(gister nog niet)
En ik wist niet dat je er geen email adres in mag zetten , dat is gewoon bullshit maar goed als niemand hier wil helpen verweider ik me post wel.
 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 1:21 pm
djeez, man je vraagt nogal niet wat , en dan nog maar eens het allemaal zien te verwoorden.
Het lijkt me het zinnigst voor je om contact te zoeken met een ervaren Dj om eens een dag met hem/haar mee te draaien.
Niet alles valt compleet uit te leggen, de "zaal aanvoelen"bijvoorbeeld.
Ik heb vannacht een gig gedaan waarin de opdrachtgever vooraral chill wilde , maar door reacties en aanvraagjes van publiek stond ik toch house te knallen om 00:35 ;) dat soort dingen kan je niet leren, ja door het te doen en te ervaren, Misschien dat je het red met meekijken maar heel vaak moet je dan alsnog vragen waarom de dj/vj die bepaalde plaat instartte.....
Probeer in je eigen omgeving een dj te vinden die je de "niet technische" dingen wil aanleren.... Het klopppend krijgen van een beat lukt iedereen wel na een tijd "klooien"met VDJ.
als je uitgaat ga dan eens uit met een "dj-oor"en luister wat andere mensen doen( je hoeft het niet te kopieren maar brengt je wel tot nieuwe ideeen)

Indien je dit een maand (of meer gedaan hebt)....en je hebt niemand gevonden....

Maak ik het gelijk nu spannend voor je en mag je een uur draaien in mijn set op mijn vaste vrijdag of zaterdag.... dit doe ik eenmalig, dus andere niet komen met ik wil ook draaien voor publiek!! gaat niet gebeuren)

Leef je uit op VDJ , je mag/kan dan gebruik maken van mijn set en muziek library...


en alleen maar omdat mijn gig zo lekker liep, en ik in een "good"mood ben....


Haha dat klinkt allemaal heel geweldig maar zover ben ik nog niet , bedankt voor het aanbod.




 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 1:23 pm
vriend, lees even dit topic
http://www.virtualdj.com/forums/138774/Dutch_Forum/_______NIEUWE_GEBRUIKERS_LEES_DIT_EERST________.html

daar staan de regels in en ook hoe dit forum werkt, als je iemand wilt quoten doe je dit met de blauwe knop en niet door te kopieren en plakken.

het is niet dat mensen niet bereid zijn je te helpen, maar je wilt er zelf ook niets voor doen, begin eens met de handleiding, de forumregels en de uitleg over hoe je moet mixen op het engelse forum

http://www.virtualdj.com/forums/15/Mix_lessons.html
 

Posted Sat 04 Jun 11 @ 5:00 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dit forum is net "één grote familie" wanneer je een geregistreerd gebruiker bent.
Iedereen is bereid je te helpen, maar dan wel volgens de familie regels !
Een "no license user" voldoet daar dus niet aan, wat dat kan dus ook zomaar iemand zijn die zojuist een versie voor 5,- op Marktplaats heeft gekocht....
 

Posted Tue 07 Jun 11 @ 3:16 pm


(Old topics and forums are automatically closed)