Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Mixtrack Pro (Hardware Console) werkt helemaal niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

mrsteenHome userMember since 2011
Hey goedemorgen,

Ik heb sinds eergisteren de Numark Mixtrack Pro in bezit met de Traktor LE versie, heb volgens de stappen uit het boekje alles geïnstalleerd en toen er stond dat ik "ready to perform" was deed de Numark Mixtrack Pro het niet. Weet niet wat ik dan fout heb gedaan, maar het is wel raar want je zou toch verwachten dat het apparaat gewoon reageert, want alle knopjes gaan wel aan als je de Controller in een USB kanaal doet. Op m'n vaste PC doet het geluid het ook niet erop.

Daarom heb ik het ook maar geïnstalleerd op m'n laptop, daar doet het geluid het wel als je 'zelf in traktor een liedje sleept en begint af te spelen' niet via de Numark Mixtrack Pro playknop.

Heb precies alles gevolgd zoals er staat in de bijbehorende handleiding, vindt het toch raar dat hij het op 2 PC/Laptop het toch niet doet. Vindt dit erg jammer omdat ik erg enthousiast was over het feit dat ik in bezit was van een Numark Mixtrack Pro.

Ik hoop jullie hiermee voldoende informatie te hebben gegeven, ik hoop zo snel mogelijk op jullie suggesties om mijn probleem op te lossen!

Mvg,
Niels
 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 4:14 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Niels, je zit compleet verkeerd.
Dit Forum is het Forum vanVirtual DJ, niet het forum van NUMARK of TRACTOR....
Indien je een probleem hebt met Virtual DJ ben je altijd welkom,
de vragen die je nu steld:

Hey BMW mijn Mercedes doet het niet ???

Ga ervanuit dat je hier geen oplossing zal krijgen aangezien je op een verkeerd forum zit.
Ik hoop dat je net zoveel plezier gaat beleven aan de Numark Mixtrack pro als ik....
Im loving my Mixtrack pro :) with Virtual DJ 7
 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 4:53 am
mrsteenHome userMember since 2011
Oh, shit sorry man. Ik zie het nu pas, ja ik kreeg het toegestuurd van een vriend van mij en die zei dat dit een geschikt forum was. Maar dan aan jou de vraag, waar moet ik heen om wel antwoord te kunnen ontvangen :) ?

 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 5:02 am
Denk niet dat het een Traktor-probleem is. En dan ben je aangewezen op de >supportdesk< van Numark (Die hebben geen forum meer....)
En dan kan ik je alleen nog maar succes wensen.....
 

Posted Fri 03 Jun 11 @ 5:51 am


(Old topics and forums are automatically closed)