Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ondersteund VDJ Broadcaster midi controllers?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey mensen!

Eerst stel ik me even voor.
Ik ben Laurens Hens, en ik ben 13.
Mijn passie voor dj is echt hard gegroeid.
Het begon op een feest van vrienden.
Ondertussen ben ik een dj-duo met een vriend en draaien we met een ns7fx.

Ik wou ik graag gaan broadcasten, zodat mijn vrienden het konden beluisteren. online.
Maar toen zag ik dat itch geen broadcasting fuctie had.
Dan maar mijn oude virtual dj nog eens checken, en ik wist het... Dit was de oplossing.

Maar met de trail version op mac, valt hij na 10 minuten uit, en de controller ook...

Dus mijn vraag is:

ondersteund de VDJ broadcaster midi-controllers? Niet voor 10 minuten, maar gewoon, voor altijd? zodat ik gewoon lekker kan mixen met me ns7 to ik er genoeg van heb?

bedankt voor jullie help!


 

Posted Sun 29 May 11 @ 3:52 am
laurenshens wrote :
ondersteund de VDJ broadcaster midi-controllers?


Beste laurens, als je hier boven naar Products gaat, dan software en je klikt comparisons, kan je precies zien wat je aan de verschillende versies van VDJ hebt.
VDJ Broadcaster ondersteunt geen controlers, je zult de Full Pro versie moeten kopen. Die kost rond 240 €, dus ff sparen!
 

Posted Sun 29 May 11 @ 4:34 am
dat is wel zeer irritant, want 240 euro is echt wel veel!
 

Posted Sun 29 May 11 @ 5:12 am
niet als je er je geld mee verdiend, en daar is het voor, het is geen spelletje.
net als dat een cdj 2000 ook 1900 euro kost
 

Posted Sun 29 May 11 @ 5:17 am
ik geef je helemaal gelijk! het is geen spelletje... maar je moet het kunnen terug verdienen hé!
 

Posted Sun 29 May 11 @ 6:13 am
laurenshens wrote :
.. maar je moet het kunnen terug verdienen hé!


Uiteraad! Dat is wel de bedoeling als er "Professional" bij je naam staat.
En niet alleen terugverdienen. We willen ook die auto, dat huis, en dat grondstuk op een eiland in de Stille Oceaan!


 

Posted Sun 29 May 11 @ 1:26 pm
Yep. Al moet ik zeggen dat ik die hoop al even heb opgegeven. Zit nu meer rond het punt "als het me maar geen geld kost....."
 

Posted Sun 29 May 11 @ 3:31 pm


(Old topics and forums are automatically closed)