Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: gevraagd tip: foam of schuim voor in flight case

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik wil mijn flight case opnieuw indelen en heb dus het foam/schuim nodig.
Iemand enig idee waar ik het kan kopen?
Bij Feedback en Correct Proffessional beide in Rotterdam stuurde ze me naar de bouwmarkt !
Bij de bouwmartk lopen ze standaard naar de isolatie afdeling en komen dan met een heel lap aan blauw schuim wat niet gaat werken (veel te grof) plus voor het nette wil ik grijs of zwart schuim.
Bij de fotozaken weten ze wel waar ik het over heb maar dat hebben ze al jaren niet meer????

iemand een tip in de buurt van Rotterdam ?
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 6:42 am
Hoi,

probeer Boris Case eens. Zitten aan de Klokweg in Rotterdam (ergens tussen de Boezembocht en de A20) Even googlen, kom je ze vanzelf tegen. Mocht je niet direct bij hun mogen kopen, dan kun je het proberen via Excess Adio of Peter Verspuij. Die laten hun flightcases ook bij Boris Case bouwen.
 

Posted Sat 30 Apr 11 @ 9:40 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Dank je voor de Tip,
vande week eens bij de mannen langs :)
 

Posted Sun 01 May 11 @ 4:12 am
 

Posted Sun 08 May 11 @ 5:41 pm
Dozo10 wrote :
....plus voor het nette wil ik grijs of zwart schuim.


Niet precies, dus ;)
Ben er ook wel eens wezen kijken, maar ik vind het beige / gele / witte schuim in m'n kist eigenlijk ook geen potje. Daarnaast is dat schuim een stuk stugger en dempt het een eventuele val te hard. Foam voor flightcases is soepeler en beter geschikt om bv lichtere voorwerpen goed af te vangen (zoals microfoons o.i.d.)
 

Posted Mon 09 May 11 @ 5:56 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kijk gewoon even bij Bax....
Ikzelf haal gewoon ZWART / DONGER GRIJS schuim (verkrijgbaar in verschillende diktes en hardheid) bij Matt Verbeeten Audio in St. Hubert (da's een klein plaatsje in het noord-oosten van Noord-Brabant)
 

Posted Mon 09 May 11 @ 10:03 am
Dozo10 wrote :
iemand een tip in de buurt van Rotterdam ?

wilberg wrote :
Kijk gewoon even bij Bax....
.... bij Matt Verbeeten Audio in St. Hubert (da's een klein plaatsje in het noord-oosten van Noord-Brabant)


't Is maar wat je in de buurt vindt.... ;)
Dat Matt Verbeeten zal ik wel even onthouden. Klinkt als voldoende keus en dat is vaak wel handig. (Ik bouw m'n flightcases zelf)
 

Posted Mon 09 May 11 @ 12:02 pm
Martin FourS wrote :
Dozo10 wrote :
....plus voor het nette wil ik grijs of zwart schuim.


Niet precies, dus ;)
Ben er ook wel eens wezen kijken, maar ik vind het beige / gele / witte schuim in m'n kist eigenlijk ook geen potje. Daarnaast is dat schuim een stuk stugger en dempt het een eventuele val te hard. Foam voor flightcases is soepeler en beter geschikt om bv lichtere voorwerpen goed af te vangen (zoals microfoons o.i.d.)


Wel precies, want ze hebben ook grijs en zwart en in diverse kwaliteiten. Op maat gesneden en meestal klaar terwijl u wacht.
 

Posted Tue 10 May 11 @ 12:55 pm
Oeps....
Is ook al een paar jaar geleden dat ik er ben geweest.
 

Posted Tue 10 May 11 @ 4:39 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Lege case met nieuw schuim en indeling voor mixtrack:


Case met Mixtrack:


Case met Mixtrack en Main laptop:


Case met Mixtrack, Main laptop , keyboard en overige beschermers:



er ligt nog meer matriaal op en in op het moment dat ik op pad ga.

Hier nog een foto met minimale gear on the road:








sorry Martin ,
ik wilde wat foto's uploaden van mijn nieuwe indeling van het kissie maar het ging mis ....
Ik heb nu i.p.v. uploaden , links gebruikt.

doet ze maar wegklikken aub ;)
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 5:14 pm
Gaat lekker, hè..... ;)
Hebbie dat al eerder gedaan? Fotootjes op je harde schijf, eventueel resizen naar 800 x 600 (blijven ze voor iedereen te zien)
Terwijl je je post aanmaakt, klik je op de camera onderin. Vervolgens bladeren naar de foto en selecteren. Belangrijke stap: Klik daarna op "Upload". Als je dat niet doet gaat het niet goed. (En dat rijmt.....) Je ziet, als het goed is een thumbnail onder het tekstveld staan van je plaatje. Als je daarna op Save klikt gaat het goed komen. Detail: .BMP slikt de site niet meer. Effies een JPG (oid) van maken.

Bas kan overigens posts laten verdwijnen. Ikke niet.
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 5:17 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
yep ... gaat lekker , lag niet aan wat ik deed maar meer aan de verbinding .. ;)
i
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 5:30 pm
Ziet er goed uit. Nog beter: erg belangrijk om je dure speeltjes in een kist te vervoeren. Blijft het veel langer heel van.
Waar heb je nu uiteindelijk je schuim gescoord?
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 5:43 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Bij Boris case ;)
en het heeft me echt een smak aan geld gekost .... (LOL)
ik had me kist bij me , liet zien wat ik wilde , er werd een wandeling ondernomen naar de vuilnisbak, "Hebbie hier wat aan ?"
Oe dat zou perfect zijn .... "Neem maar mee"
Helemaal geweldig, als ik ooit nog schuim of iets dergelijks nodig heb ..... ik weet Boris te vinden ;)
 

Posted Mon 20 Jun 11 @ 5:55 pm
;D
Ik wist dat ze niet zo moeilijk waren maar dat is vanaf nu een understatement......
 

Posted Tue 21 Jun 11 @ 6:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)