Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Iemand geintresseerd om een keer een meeting van VDJ gebruikers te doen? - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Ik gooi eens een balletje in de lucht om te zien of hier animo voor is op "ons" forum.
Ik ben in staat om een P.A. neer te zetten, een zaaltje te regelen. de rest zullen we dan vanuit hier moeten gaan regelen?
Graag lees ik feedback van mensen die het leuk lijken om een keer een middag met de mensen van het forum in het echt te praten,
en of er mensen zijn die bereid zijn om te helpen het e.e.a. op te zetten.
Voor het meehelpen met opzetten dien je wel minimaal 18 jaar oud te zijn.

Groetjes,

Dozo
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 9:07 am
Lijkt me leuk. PA opzetten, licht mee zullen veel van ons wel kunnen. Zaaltje iets minder makkelijk......
Nemen we allemaal wat mee, zetten we 68 KW geluid en 400 KW licht neer. Trekt wel de aandacht ;)

Mij heb je. Ideetje v.w.b. de locatie? Zal een beetje centraal Nederland moeten worden, want de gebruikers komen natuurlijk uit het hele land. En laten we onze Belgische vrienden niet vergeten.
Ik kan hem vast opgooien: Ik kom uit Dordrecht. Mocht iemand problemen hebben met vervoer, dan kan ik altijd onderweg naar de locatie iemand meenemen. (Volvo 245, 5 man en een basis setje moeten passen :D)
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 12:02 pm
Ik heb wel een zaal beschikbaar evt. midden van het land tussen de A12 en A28.
ik hoor het wel.

Gr,

Antwan
 

Posted Wed 04 May 11 @ 7:15 am
Gezien het overweldigend aantal gebruikers gaan we het waarschijnlijk niet eens redden in Ahoy......
Openluchtmeeting op een festivalterrein misschien?
 

Posted Wed 04 May 11 @ 8:46 am
 

Posted Wed 04 May 11 @ 11:22 am
Krap..... ;)
 

Posted Wed 04 May 11 @ 12:11 pm
een parochiezaal of een fanfarezaal zal wel goed zijn zeker?
 

Posted Wed 04 May 11 @ 12:12 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011

Kan het dak hiervan open ? Dit i.v.m. de aanwezige hoeveelheid zuurstof?? .... lol
Bij deze laten we het opgegooide balletje tegen de grond stuiteren.
Er is duidelijk geen animo voor.
Ik stel voor toppic sluiten , sticky eraf en weg ermee ... ;)
 

Posted Wed 04 May 11 @ 6:21 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Niks sluiten....
Ik heb wel ruimte als directeur van een basisschool hebben we ook nog zoiets als een "aula / speelzaal".
Wanneer belangstellenden zich aandienen en niet allen hun verlichte dansvloer meenemen, dan moet het qua vierkantie meters wel lukken.
 

Posted Thu 05 May 11 @ 2:14 am
William,

vrijwel iedere poster biedt nu een zaal(tje) aan, maar verder komt er geen reactie van gebruikers die aangeven interesse in een meeting te hebben. Geen probleem natuurlijk om iets met z'n 6-en af te spreken, maar daar hebben we geen zaal voor nodig. Dat kan ook in een woonkamer......;) Daarnaast zit je ook niet echt centraal. Even vergeten te remmen en ik zit in Dld....
 

Posted Thu 05 May 11 @ 6:40 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Martin FourS wrote :
Even vergeten te remmen en ik zit in Dld....

ken dat , is me al een keer gebeurd :-)
 

Posted Thu 05 May 11 @ 6:53 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Martin FourS wrote :
Even vergeten te remmen en ik zit in Dld....


Nou effe ophouden......
De Duitse grens is ongeveer 15 km. verderop.
Bovendien ben ik erg vaderlandlievend (op een gezonde manier)
 

Posted Thu 05 May 11 @ 6:57 am
Als we nou uit die reunie een vakantierweek maken, jullie komen allemaal georganiseerd met de KLM naar Spanje, wonen in het hotel waar ik m'n disco heb, drinken op mijn kosten vodka-lemon en cuba-libre, en dan ................
hebben we het grootste aantal guest-dj\'s aan de hele Spaanse kust, iedereen draait een paar uur, zaak stampvol, lange rijen wachtende mensen op straat, andere discos staan leeg, de kassa's bellen en rinkelen en aan het eind van de week verdelen we de buit en everybody happy.

 

Posted Thu 05 May 11 @ 11:25 am
Kijk Bob, nu begin ook toch ook wel enige interesse te tonen -:)
 

Posted Thu 05 May 11 @ 1:22 pm
Waar staat die 'I like this' knop?
 

Posted Thu 05 May 11 @ 11:28 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dat vind ik nou een geweldig plan.
Nu alleen nog even mijn vrouw overtuigen van "het nut".....
 

Posted Fri 06 May 11 @ 3:44 am
wakeupbe wrote :
Waar staat die 'I like this' knop?


Boven aan de pagina. Alleen in het Nederlands..... :D

Ik kom je sowieso nog eens met een bezoek verrassen, Bob. Ik hoop alleen dat dit gebeurt voordat je plotseling en totaal onverwacht met pensioen besluit te gaan. Hoewel zo'n jonge vrouw je waarschijnlijk nog wel 10 jaar aan de gang houdt.... ;)
(Ik heb vrienden in Spanje wonen, alleen aan de verkeerde kant: Net buiten Benidorm. Is een extra vlucht om dat voor elkaar te krijgen.......)

Wordt wel lastig plannen: William kan alleen in de schoolvakanties, ik ga het liefst daar buiten, (Hollander: is goedkoper.....) van Bas krijg ik helemaal geen hoogte (Bas, leef je nog? 't Is zo stil...) en van de rest weet ik zelfs helemaal niets. Maar daar is die meeting dan weer voor.

't Is toch al een sticky, laten we dit maar serieus nemen.
 

Posted Fri 06 May 11 @ 12:06 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Nu koersen we aan op een "pre-Spanje" meeting?
Het leek me wel een keer leuk om andere gebruikers te spreken en te zien hoe zij werken met VDJ.
Mensen zijn creatief en ieder doet het weer net even anders, dat was mijn orginele uitgangspunt.
Ik ontdek dat ik een video jock aan het worden ben en alleen nog maar met videoclips bezig ben.
BOB gebruikt vdj als Jukebox. Andere mixen tunes....weer andere scratchen.
Het opzetten van een dag/middag kost niet al teveel moeite, het opzetten van een bezoek Spanje is meer een individuele activiteit.

Om even mee te gaan in "de onzin".. waarom stoppen bij alleen een bezoekje aan BOB?
maak er dan gelijk een Holland djs doen Spanje tourbus van waarbij Playboy zorgt voor de bunnies en Snoop dog voor de rest :)
Ik heb al een verlofbriefje ingediend ;)


 

Posted Mon 09 May 11 @ 7:04 am
bob heeft ook nog een cafe in de filipijnen voor de winter :)
 

Posted Mon 09 May 11 @ 11:08 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
Na de Spanje zomertour:
bij BOB de winter door :) meeste djs op de filipijnen ooit lol ...
 

Posted Mon 09 May 11 @ 11:45 am
65%