Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met pioneer 350set!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hi,
ik heb klein probleempje
ik heb virtual dj 7 pro met een pioneer 350 set
probleem is dat bijde Decks van me pioneer reageren op deck A van virtual dj
heb al gekeken bij midi kanalen en die staan goed de sound setup staat ook goed
dus ik weet neit hoe ik dit moet oplossen


probleem is ontstaan door dat k virtual dj op me laptop had geinstalleert met de pioneer en dat ging goed
en nu wil ik de pioneer weer aansluiten op me vaste pc krijgen dit proleem...(het ligt niet aan de pioneer als ik de usb van de pioneers in me laptop doe dan doet hij het gewoon)

pls help wil weer lkkr kunnen mixe:D

gr M.
 

Posted Sun 24 Apr 11 @ 3:48 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
heb je al gekeken naar de mapping settings op je vaste machine?
het klinkt alsof beide decks op dezelfde controller staan geconfigureerd?
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 6:11 am
Mapping is de knop-layout van de controllers. Is net wat anders ;)
Heb je de decks in dezelfde USB-poorten gestoken als hiervoor? Als je niets hebt aangepast in de decks toen ze op de laptop waren aangesloten, is er niets dat verandert. VDJ op je vaste machine stelt zichzelf ook niet zomaar anders in. Gebruik je echter een andere USB-poort, dan installeert Windows de driver opnieuw en zul je het bewuste deck in je setup opnieuw in moeten stellen.
Vergelijk de instellingen op de laptop eens met die op je vaste machine. Als ze hetzelfde zijn moet het ook werken. Wel controleren met aangesloten decks, anders zie je geen setup van de decks in VDJ.

VDJ Pro? Pioneer decks? Je avatar zegt toch iets anders.....
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 6:25 am
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
oke dat kan dus geen effect hebben op het verhaal begrijp ik.
oke , terug naar het lezen en bestuderen van de manuals :-)
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 6:30 am
de cdj's moeten elk een eigen midi kanaal toegewezen krijgen, ik de handleiding van je cdj staat hoe dit moet.
sommige nieuwe modellen kunnen ook een player nummer krijgen, maar hier doet vdj (zover ik weet) niets mee, dit wordt door recordbox gebruikt en door de driver.

het is mij ook al eens gebeurd dat beide speler reageerden als 1 speler, wat ik ook probeerde, het compleet verwijderen van vdj incl de vdj map in mijn documenten en het herinstalleren heeft het toen verholpen, maar vreemd was dit wel, heb er 2 avonden mee zitten rommelen, maar niet op te lossen.
probeer zo mogelijk altijd de advanced settings te gebruiken en vergeet niet dat je met de eject knop op de cdj je echte deck nog kan switchen met je virtuele deck.
 

Posted Tue 26 Apr 11 @ 8:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)