Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: rmx console doet niets meer.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

tjongen wat baal ik ongeloofelijk. ik sta klaar om te gaan draaien voor de radio zet me pc aan. sluit rmx aan. niks! denk opnieuw opstarten hielp ook niet. drivers opnieuw geinstaleerd. helpt ook niet. andere usb port helpt ook niet. de lampjes knipperen ook niet meer. wie kan mij helpen? is me console kapot?

bedankt
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 2:44 pm
je kan het nog proberen op een andere pc of met een aparte voeding. anders zou het best eens kunnen zijn dat de rmx de geest heeft gegeven, je kan beter contact opnemen met hercules om je probleem te verhelpen

succes
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 3:37 pm
dankje wel,

aparte voeding gaat niet op deze console. andere pc ook geprobeerd, werkte ook niet. bedankt voor het antwoord ik weet wat ik moet doen.

tris
 

Posted Wed 13 Apr 11 @ 1:36 am
zou het misschien kunnen zijn dat het een zekering kwestie is? heb nog garantie dus durf hem niet open te maken eigenlijk. durf het wel als ik weet dat er een zekering in ding zit haha.
 

Posted Wed 13 Apr 11 @ 6:25 am
Als het ding nog in de garantie zit, zou ik er niet eens over nadenken: terug naar de leverancier. Als iemand roept dat er een zekering in zit en je schroeft hem open, om er dan achter te komen dat dit helemaal het probleem niet is, ben je zuur.
Je hebt garantie, maak er gebruik van.
 

Posted Wed 13 Apr 11 @ 6:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)