Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nogmaals mijn Netsearch probleem....anybody??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een ander probleem, als ik platen naar mijn cash download en ik maak er een playlist van dan is bij de volgende keer opstarten de naam veranderd naar een naam die niet te lezen is.

Heeft iemand anders dit probleem ook? En vooral hoe los ik het op?
 

Posted Sun 03 Apr 11 @ 11:51 am
Van netsearch heb ik weinig verstand (zoals de meesten onder ons), ik dacht echter wel dat je die songs live moest draaien. Je kan de nummers niet opslaan.
Wat mij jaren geleden wél overkomen is met een spiksplinternieuwe laptop, is dat veranderen van naam naar niet leesbare onzin.
Nadat ik maandenlang Ewout aan z'n hoofd heb zitten zeuren, bracht ik m'n laptop uiteindelijk naar een computer shop.
De technicus formateerde hem en zie.............. geen enkel probleem meer, alle namen leesbaar, alles normaal. VDJ draaide als een trein.
Wat bleek: ik had de laptop bij Carrefour gekocht (ja ja, ik kende Media Markt toen nog niet) waar reeds aan "geknutseld" was. Hij was óf al eens de deur uitgeweest, óf een salesman van Carre Four had er mee zitten spelen. Hij was verkeerd geconfigureerd.

Btw: dat formateren zou je sowieso 1 keer per jaar moeten doen. Kost me 40 euro en ik heb een nieuwe laptop.
Uiteraard doen de experts het zelf, hè Martin?

 

Posted Mon 04 Apr 11 @ 6:48 am
Yep!
 

Posted Mon 04 Apr 11 @ 6:02 pm
in dat geval bespaar ik mezelf met 4 computers al snel zo'n 400 euro. ik formatteer namelijk nog wel wat vaker, maar ik experimenteer ook wat vaker. als ik mezelf nu rijk ga rekenen, verdien ik geld :)
 

Posted Tue 05 Apr 11 @ 5:11 am
Ik schrijf het op de zaak af, Bas, en de zaak op de belasting.
Everybody happy!

 

Posted Tue 05 Apr 11 @ 7:22 am


(Old topics and forums are automatically closed)