Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Microfoon probleempje HELP!!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo ik heb vdj pro 7 en dj control mp3

Als ik mijn interne microfoon van mijn dell wilt instellen als microfoon
Dan ben ik verplicht om met de asio driver te werken

De asio driver werkt niet want er is dan geen geluid meer op me gehele pc maar dat is niet het probleem wat ik eigelijk zoek.

Want als ik advanced config klik en ik stel mijn interne microfoon in als microfoon

En ik schakel mijn microfoon in om op het "MIC" knopje te kliken

Hoor je erg hard gekraak

heb ook al geprobeert het op te nemen met muziek en stem

Je hoort in plaats van je stem dat gekraaken dan wel gewoon de muziek er doorheen .


HELP MIJ ASTUBLIEFT!!

Alvast bedankt

Ps. Ik heb me eigen amateur internet radio ^^,
 

Posted Fri 01 Apr 11 @ 10:53 am
Ik kan je eigenlijk maar 1 zinnig advies geven: koop een microfoon. Dat ding in je laptop is bedoeld om mee te chatten / skypen o.i.d. en niet als mic voor een DJ. Het pikt belachelijk veel omgevingsgeluid op en daarmee is het kraken waarschijnlijk ook te verklaren.
 

Posted Fri 01 Apr 11 @ 5:48 pm
Bedankt voor je reactie
 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 2:09 am
Ik kan je eigenlijk maar 1 zinnig advies geven: koop een microfoon. Dat ding in je laptop is bedoeld om mee te chatten / skypen o.i.d. en niet als mic voor een DJ. Het pikt belachelijk veel omgevingsgeluid op en daarmee is het kraken waarschijnlijk ook te verklaren.

Maar nu werkt het wel maar ik heb EEN koptelefoon ingang hoe kan ik koptelefoon instellen ZONDER advanced settings


????????

 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 2:10 am
Ik kan je eigenlijk maar 1 zinnig advies geven: koop een microfoon. Dat ding in je laptop is bedoeld om mee te chatten / skypen o.i.d. en niet als mic voor een DJ. Het pikt belachelijk veel omgevingsgeluid op en daarmee is het kraken waarschijnlijk ook te verklaren.

Maar nu werkt het wel maar ik heb EEN koptelefoon ingang hoe kan ik koptelefoon instellen ZONDER advanced settings


????????

 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 2:12 am
Een koptelefoon sluit je op een uitgang (de groene) aan, niet op een ingang!
Afhankelijk van waar je die stekker instopt, is er weinig in te stellen. Hij wordt automatisch herkend.

En heb je nou een microfoon gekocht?
 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 3:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)