Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Wie kan mij helpen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Dit is het probleem.
Ik had een probleem met een van mijn effect knoppen in VDJ.
het programma crascht zo dra ik aan het effect draai.
Heb van alles geprobeerd om dit op te lossen VDJ verwijdert, drivers Hercules DJ console 4mx verwijdert.

Nu komt het grote probleem, ik heb ook alle midi commands in VDJ verwijderd.
Hoe krijg ik deze terug, zonder dit handmatig te moeten doen?


 

Posted Wed 30 Mar 11 @ 4:34 pm
MIDI commands? Helemaal volgen doe ik je niet, maar de meest voor de hand liggende oplossing is toch weer VDJ verwijderen en ook de map VDJ in Mijn Documenten verwijderen. Hierin staan o.a. de instellingen en de mapper van je console.
Daarna VDJ weer vers installeren en je bent weer terug bij af (het prille begin ;) )
 

Posted Wed 30 Mar 11 @ 6:03 pm
MIDI commands? Helemaal volgen doe ik je niet, maar de meest voor de hand liggende oplossing is toch weer VDJ verwijderen en ook de map VDJ in Mijn Documenten verwijderen. Hierin staan o.a. de instellingen en de mapper van je console.
Daarna VDJ weer vers installeren en je bent weer terug bij af (het prille begin ;) )

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb de oplossing en die wil ik even met jullie delen.

Heel simpel: Onderaan bij mappers staan de volgende opties: 1)Revert the mapper to factory settings
2)Delete this key
3)Add a new key

Ik heb voor de 1e optie gekozen en alles was weer bij het oude.

Ik hoop bijdeze ook andere virtual Dj's gelukkig gemaakt te hebben

Gr The Neef
 

Posted Wed 30 Mar 11 @ 6:55 pm
Ah! Da's een ander verhaal. Als je ze echt had verwijderd was herinstallatie de enige optie geweest. Je had ze nu dus uit de mapper gegooid.
Nog een tip: Om het antwoord hiet leesbaar te houden, kun je antwoorden door op het icoon van het velletje papier met het potlood onder de onderste post te klikken. Als je quote (door op het blauwe ballonnetje te klikken, zoals je nu hebt gedaan) laat dan de "onzin", die om de tekst staat, staan.

Martin FourS wrote :
MIDI commands? Helemaal volgen doe ik je niet, maar de meest voor de hand liggende oplossing is toch weer VDJ verwijderen en ook de map VDJ in Mijn Documenten verwijderen. Hierin staan o.a. de instellingen en de mapper van je console.
Daarna VDJ weer vers installeren en je bent weer terug bij af (het prille begin ;) )


Dan krijg je dit en snapt iedereen dat dit niet je eigen tekst is.
 

Posted Thu 31 Mar 11 @ 1:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)