Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: muziek automatisch laten overlopen of dat je niet op play moet drukken help!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoe moet je het automatisch overlaten lopen zonder iets zelf te doen help mij aub dus ik wil niet op play drukken maar gewoon dat hij dat zelf doet

mvg dj demy
 

Posted Sun 27 Mar 11 @ 10:43 am
playlist aanmaken en voor automix kiezen,,
zie handleiding
 

Posted Sun 27 Mar 11 @ 2:16 pm
dydayPRO InfinityMember since 2008
ik vind dat als je geen licencie hebt ook geen recht op antwoord !!!!!! wij hebben ervoor betaald en zonder licencie niet
 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 2:55 pm
Dit is een langdurige discussie die al bestaat sinds Columbus de eerste VDJ terugbracht uit America. :)
Persoonlijk ben ik het met je eens, de monitoren echter niet.
Het zou n.l. theoretisch kunnen zijn dat een NLU nét de free home version heeft downgeloaded en zodoende geen registratie heeft. Ook kan het zijn dat een toekomstige licentiehouder gewoon nieuwsgierig is.
Ooit was ik zelf NLU en overstelpte de toensmalige monitor Ewout met vragen vóór dat ik tot aankoop overging.

Aan de andere kant is het duidelijk dat dj denny reeds een VDJ versie heeft.................... die voor 99% zeker gekraakt is.
Hij merkt dat wel als zijn computer crasht en de speakers exploderen..............

 

Posted Sat 02 Apr 11 @ 6:07 pm
dyday wrote :
ik vind dat als je geen licencie hebt ook geen recht op antwoord !!!!!! wij hebben ervoor betaald en zonder licencie niet


ik ben het deels met je eens, echter er is een demo versie beschikbaar waar potentiele nieuwe gebruikers tussen zitten, deze nieuwe gebruikers hebben we nodig omt e zorgen dat er gratis updates kunnen blijven komen.
iedereen die dus een demo versie gebruikt kan daarover vragen stellen alvorens een rpoduct aan te schaffen, dit lijkt me logisch.
als je eenmaal in de gaten krijgt dat een NLU over een niet legitime versie beschikt kan je altijd zelf bepalen geen antwoord te geven op zijn vragen. er zijn een paar gebruikers die al heel lang NLu zijn en steeds vragen hebben over bijvoorbeeld timecode, een optie die alleen beschikbaar is in de pro versie, deze negeer ik dus wel. in veel andere gevallen geef ik ze het voordeel van de twijfel.

in princiepe kan je jouw argument ook gebruiken bij limited users, die hebben ook niet direct betaald voor vdj, maar hebben wel de meeste vragen, die krijgen ook gewoon antwoord. nu begrijp ik wel dat ze stiekem toch betalen voor hun versie in de vorm van de prijs van de controller, maar dat is slechts een fractie van het totaalbedrag.
 

Posted Sun 03 Apr 11 @ 3:55 am


(Old topics and forums are automatically closed)