Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuw, een aantal vraagjes:

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

jordicHome userMember since 2011
Ik heb al het forum doorzocht, maar kon helaas niks vinden over:

- hoe je samples toevoegt.
- hoe je plugins toevoegt.
- of je zelf samples kan maken.

alvast bedankt!

EDIT: volgens mij heb ik mijn antwoord via de FAQ gevonden maar zoals ik het nu zie is dat een klein beetje afzetterij.. Maar goed. Ik wil het even precies weten ;)
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 3:40 am
Verkeerd gezocht......

jordic wrote :
- hoe je samples toevoegt.
Handleiding.

jordic wrote :
- hoe je plugins toevoegt.
Handleiding. Je kunt dit echter maar zeer beperkt met je LE-versie.

jordic wrote :
- of je zelf samples kan maken.
Handleiding.

Handleidingen zijn >HIER< te vinden. En ja: samples worden in jouw versie niet zo behandeld zoals in de handleiding voor versie 6 beschreven.

jordic wrote :
EDIT: volgens mij heb ik mijn antwoord via de FAQ gevonden maar zoals ik het nu zie is dat een klein beetje afzetterij.. Maar goed. Ik wil het even precies weten ;)

Nogal een flinke uitspraak. Zoals eerder gemeld in andere topics krijg je een stuk softwware erbij zodat je met je controller aan de slag kunt. Je koopt een controller en om je op weg te helpen (anders ben je meteen verplicht software aan te gaan schaffen) doen ze er een beperkte versie bij. Wil je meer, moet je de software kopen. Is niet helemaal vreemd in softwareland.
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 4:39 am
jordicHome userMember since 2011
Ik heb het gezien, sorry voor mijn eerdere uitspraak. Ik vind het tot nu toe erg goed :)
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 5:00 am
Jij zegt wat, ik reageer. Klaar. Hoef je je niet voor te verontschuldigen. Misschien had de uitleg waarom je er zo over denkt je uitspraak wat duidelijker gemaakt.
Ben je eruit gekomen met de handleiding?
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 12:18 pm
jordicHome userMember since 2011
Ja ik ben er uit gekomen, zit nu wat uit te proberen, ben er tot nu toe wel te vreden over :)
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 4:37 pm
rebbeHome userMember since 2011
euhm ik weet niet of de vraag al gesteld is maar ik heb helaas niet veel tijd , maar hoe komt het dat ik geen skin kan downloaden?

alvast bedankt voor het antwoord.
mvg rens
 

Posted Fri 04 Mar 11 @ 10:51 am
omdat je niet geregistreerd VDJ-gebruiker bent. >HIER< kun je zien wat je wel en niet kan met de verschillende versies. Je moet dus op z'n minst VDJ aanschaffen en registreren.
 

Posted Fri 04 Mar 11 @ 1:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)