Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mensen laten bellen tijden broadcasten.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik draai sinds een tijdje bij een radio zender via de broadcast van VDJ.

Ik wil eigenlijk heel graag dat mensen naar m'n uitzending kunnen bellen, maar om nou me telefoon bij de microfoon te houden lijkt me ook niet de beste oplossing, is er iets wat ik kan gebruiken dat mensen naar mij kunnen bellen en dat dan over de radio te horen is? en het liefst live?!

Ik weet niet als ik het zo goed uitgelegd heb vind het een beetje moeilijk, anders hoor ik dat graag en zal ik het proberen duidelijker uit te leggen ;)

Met Vriendelijke groet

Yorick
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 2:45 pm
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 7:50 pm
De volgende....
IS geen VDJ-vraag, dus hoort eigenlijk niet thuis op dit forum. Ik kan je alleen niet zeggen waar je wel terecht moet......
Je hebt een telefoon nodig met een audio-out en een mengtafel. Een mobiel heeft tegenwoordig vaak een koptelefoonaansluiting. Daar een kabeltje in naar de mengtafel, geluid van de mengtafel terug sturen in je computer, klaar is Klara. Maar daar heb je wel de Pro-versie voor nodig. Da's de enige die met een externe mixer overweg kan.
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 2:30 pm
Mss met skype, maar dan heb je wel geld nodig om te bellen naar gsms, als je van pc naar pc belt is het gratis.
 

Posted Fri 11 Feb 11 @ 8:18 am
het aller gemakkelijkste is gewoon bellen met een telefoon waar een handfree fuctie op zit die je dan dicht genoeg bij de micro houd !
simpeler kan niet of toch?
 

Posted Mon 09 May 11 @ 11:29 am
Of je gebruikt een telefoonvork zoals de meeste omroepen, en gooit die lijn via je mixer je pc (line in) naar binnen...

 

Posted Sat 05 Nov 11 @ 8:10 am


(Old topics and forums are automatically closed)