Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VirtualDJ LE werkt niet meer na de '20-days trial' van de Pro versie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik kan al de functies gebruiken maar krijg geen geluid.... en de 'Config', 'about' en 'settings menu' geven allen hetzelfde scherm : 'advanced options'... met bovenaan tot 4 maal dezelfde 'advanced options' keuze button gevolgd door een tekst die uitnodigt om VirtualDJ pro te proberen en vervolgens de boodschap '20-days trial already used'.
Ik heb alle zichtbare bestanden van virtual DJ al eens verwijderd en opnieuw virtualDJ LE opnieuw geïnstalleerd maar dit hielp niet.

Hopelijk kan iemand me helpen? ben teneinde raad,
Alvast dank bij voorbaat


 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 12:41 pm
Mij een raadsel hoe je hierin verzeild bent geraakt. De 20-dagen trial bestaat nl al een tijd niet meer.
Ik denk dat je 3 opties hebt:

1- Alles verwijderen (dus je LE-versie en de trial (als je dat niet al hebt gedaan) en de map Virtual DJ in Mijn Documenten verwijderen. Daarna kun je proberen of een programma als CCleaner (even op googlen) de verwijzingen uit je register verwijdert. Daarna je LE-versie weer installeren en kijken of het dan wel goed gaat.

2- De grove methode: C-schijf formatteren en Windows opnieuw installeren. Zeker weten dat alles weg is.

3- Download de gratis Home-versie (>>HIER<<) Die heeft 10 minuten per sessie volledige functionaliteit. In die 10 minuten kun je wel in Config komen en de geluidsinstellingen goed zetten voor je controller. Die werkt na 10 minuten ook niet meer, maar dan kun je wel verder met je LE-versie.

Succes,
Martin.
 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 6:06 pm
Dag Martin,

ziehier de resultaten van onze pogingen (na FEEDBACK) :

1- Alles verwijderen (dus je LE-versie en de trial (als je dat niet al hebt gedaan) en de map Virtual DJ in Mijn Documenten verwijderen. Daarna kun je proberen of een programma als CCleaner (even op googlen) de verwijzingen uit je register verwijdert. Daarna je LE-versie weer installeren en kijken of het dan wel goed gaat.


FEEDBACK : We hebben een Mac en daarom andere pakketten geprobeerd zoals MacKeeper en CleanMyMac, na het verwijderen van de map VirtualDJ en de programma's LE en Trial... dit hielp niet

2- De grove methode: C-schijf formatteren en Windows opnieuw installeren. Zeker weten dat alles weg is.

FEEDBACK : Dit is geen optie


3- Download de gratis Home-versie (>>HIER<<) Die heeft 10 minuten per sessie volledige functionaliteit. In die 10 minuten kun je wel in Config komen en de geluidsinstellingen goed zetten voor je controller. Die werkt na 10 minuten ook niet meer, maar dan kun je wel verder met je LE-versie.

FEEDBACK : dit hebben we geprobeerd, de demoversie werkt... maar we kunnen niet in de LE versie de config settings aanpassen

Ten einde raad, is er een andere manier om de beveiliging die de PRO versie achterliet te verwijderen?

Groetjes,

DIrk en Arne

 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 11:36 am
Aha.
Blijft toch belangrijk, volledige info geven. Scheelt ons allebei tijd.

1 en 2 stappen we dus overheen.
Stapje 3 niet goed gelezen. Ik heb gezegd: De trial-versie heeft 10 minuten per sessie volledige functionaliteit. Gebruik die 10 minuten om je audio-instellingen zo te zetten dat de LE-versie ermee overweg kan. Kies hierbij NIET voor de geavanceerde setup, maar voor een setup rond je controller (Had er ook even bij gezet welke, dan kunnen we gericht info geven)
Wordt dan iets in deze stijl:



Uiteraard is dit uit een Windows-PC, maar de Mac-setup verschilt daar niet zo veel van. Let wel op dat je het onderste vak (waar bij mij nu ASIO staat) laat verwijzen naar de geluidskaart van de controller (als die erin zit.)
Sluit daarna de trial-versie af en probeer de LE-versie nog eens.

De reden: Voor zover ik weet, maken de beide versies gebruik van dezelfde instellingen.
Thuis kan ik het nu niet proberen, omdat mijn set in de opslag staat. Ik heb alleen geen controller met audio, dus mijn werkelijkheid is iets anders dan de jouwe.
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 11:56 am
Bedankt Martin dat je me hielp, het is gelukt. Ik had de installatie aangesloten aan de computer en dat gaat alleen bij de pro versie.
Het enigste probleem is dat ik nog steeds niks kan doen in de config.
Toch bedankt voor je hulp.
grtj Arne
 

Posted Fri 04 Feb 11 @ 11:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)