Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan geen Samples toevoegen..

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik kan er geen toevoegen, als ik dan op OK druk blijft hij gewoon leeg, weet iemand hoe ik dit op moet lossen?

Alvast bedankt,
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 8:24 am
Typisch voorbeeld van te weinig info. Met je omschrijving kunnen we zo veel kanten op dat we nooit een zinnig antwoord kunnen geven. Zou je de stappen van het begin af kunnen omschrijven? Wat voor format samples wil je gebruiken (MP3 of iets anders?)
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 5:41 pm
ze doen het allemaal niet. het vakje blijft altijd leeg, de MP3 en de .VDJ doen het dus niet. ook die ik hier van de site afhaal..
 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 6:36 am
Waarde heer,
ik vraag of je stap voor stap wilt neerzetten wat je doet en we krijgen als antwoord dat'ie het niet doet. Dat wisten we al en zo komen we ook niet verder.
Je krijgt daarom een antwoord dat je waarschijnlijk niet wilt horen: Misschien kan jouw versie helemaal geen samples laden. (Zie >DIT<) Hierin staat dat jouw versie beperkt om gaat met samples (Smart Sampler: Limited)
Pak de handleiding die je bij de console hebt gekregen (CD-ROM) er eens bij en lees die eens. Er zit, als het goed is, ook een handleiding van VDJ bij. Misschien dat je daar verder mee komt.
 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 9:59 am
oke, om stap voor stap uit te leggen, ik op VDJ, ik ga naar Samples en doe op dat kleine rondje rechtermuisknop en dan op laden, ik kies daar m'n bestand uit en druk op OK. en als ik dan kijk als hij er staat staat er onder (Empty).

dit gebeurd er dus, en als ik het nog duidelijker uit kan leggen of moet leggen hoor ik het :)
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 9:36 am
Daar kunnen we wat mee ;)
Ben nu nog op 't werk, ik kom er vanavond nog even op terug.
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 10:53 am
Je manier van werken klopt. Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn: je codecs staan niet goed ingesteld, maar daar kan je waarschijnlijk geen klap aan doen, simpelweg omdat het menu niet bereikbaar is voor jou. Heeft met de versie te maken. Mocht het wel lukken: ziet er zo uit:



Je MP3-codec wordt alleen ook gebruikt voor het afspelen van je nummers, die zal niet dwars liggen. Alleen de VDJ-codec is specifiek voor wamples in gebruik.
Je zou kunnen proberen VDJ nogmaals te installeren om te zien of hij het dan wel snapt, maar ik verwacht er niet veel van.

Een tweede mogelijkheid is de beperking (zoals ik al eerder aangaf) van de LE-versie mbt samples. Als het goed is (maar dat komt zo) zijn er al 6 samples standaard geladen. Je zou kunnen proberen 1 van die samples te vervangen door een andere. Lukt dat wel, dan weet je dat je beperking zit in het feit dat je er maar 6 mag laden.

Als laatste: Vanaf Vista spelen rechtenkwesties ook nog wel eens mee. Zou VDJ door Windows geen toegang hebben tot je map met samples, dan wordt het lastiger. Het zou wel herkenbaar moeten zijn, want dan zouden ook de eerste 6 niet geladen worden. Die staan uiteindelijk in dezelfde map.
Je zou in dat geval VDJ eens op moeten starten door met je rechter knop op het icoon van VDJ te klikken en dan te kiezen voor "run as administrator". Dat zal, als het er in het nederlands zou staan, best ook herkenbaar zijn.

Werkt dat, dan zou je VDJ eens moeten verwijderen en opnieuw installeren. Je krijgt vanuit Windows de vraag voor welke gebruiker het bestand opgestart moet kunnen worden. Daar voor Alle Gebruikers kiezen. Misschien dat het dan beter gaat.

Werkt dat niet, dan zijn mijn ideeën op. Ik heb dit zelf nooit aan de hand gehad, dus een hapklare oplossing heb ik daarom ook niet. (Maar dat geldt voor bijna alle problemen die hier voorbij komen......;) )
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 12:47 pm
Hallo,

Ik hoop dat je me PM gelezen hebt.

Ik heb hem geprobeerd als Administrator te starten, maar dan krijg ik deze foutmelding :

- Invalid skin file (error line %i in the xml)

Ik heb ook geprobeerd een bestaande te vervangen, maar dit werkt ook niet. helaas..
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 1:04 pm
Yep, PM terug.
De foutmelding van de skin is vreemd. Ik denk toch dat verwijderen en opnieuw installeren (met alle gebruikers als gemachtigden) voor mij iig een laatste optie is. En dan ben ik toch door m'n ideeën heen......
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 1:19 pm
Ik heb opnieuw geinstaleerd, als administrator starten werkt maar het levert niks op..
zou je misschien kunnen uitleggen wat ik moet doen in dat menu? misschien dat dat wel werkt..

Of zou ik beter kunnen overstappen na een nieuwe en misschien betere versie van VDJ? omdat ik nu nogal een oude heb.

welke zou je dan aanraden en wat is de richtprijs ervan?
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 1:38 pm
verkeerd. sorry!
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 1:41 pm
Ik geef toch maar antwoord...:
Gezien je andere vraag (telefoon) kun je alleen maar overstappen op de Pro-versie. Je krijgt korting omdat je al een LE-versie hebt. Hoeveel....? Dat weet alleen jij als je op de Buy-knop klikt en je serial nummer van je LE-versie intikt.
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 2:34 pm


(Old topics and forums are automatically closed)