Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Waar timecode vinyl te koop?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi ik heb een vraag waar kan ik zo goedkoop mogelijk timecode vinyl kopen voor virtual dj?
op de site zelf doet het het niet, want als ik op buy klik kom ik gewoon weer bij hardware:S?

alvast bedankt !
 

Posted Sat 15 Jan 11 @ 4:22 pm
 

Posted Sun 16 Jan 11 @ 5:37 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Hou er ook rekening mee dat de Timecode Vynil Control alleen werkt met de PRO-versie.
 

Posted Mon 17 Jan 11 @ 3:49 am
 

Posted Mon 17 Jan 11 @ 9:35 am
om te kijken welke versie geschikt is voor vdj kan je het beste kijken in vdj zelf.

onder config/soundsetup zet je de input op timecode, vervolgens klik je op timecode config.
in het nieuwe scherm kan je kiezen welk timecode systeem je wilt en kunt gebruiken

of er verschil is prestatie onderling durf ik je niet te zeggen
 

Posted Mon 17 Jan 11 @ 10:21 am
owh nog een vraag.
ik wil graag gaan scratchen met een virtual vinyl plaat op een gewone platenspeler kan dit?
 

Posted Tue 18 Jan 11 @ 9:27 am
ligt eraan wat je verstaat onder een gewone platenspeler. als het zo'n ding is van je opa dan kan je het vergeten,
je hebt een platenspeler nodig met een direct drive motor die snel op toeren is en een speciaal element met naald anders verrag je je plaat.
als je dit allemaal niet hebt zou ik de overstap gaan maken naar digitale decks en timecode helemaal overslaan
 

Posted Tue 18 Jan 11 @ 9:37 am
Nog even een vraagje van mijn kant,

Met virtual dj platen werkt het perfect maar krijg het niet voor elkaar met Ms pinky 4e generatie. Heb die platen gekocht in amerika, Het probleem is als ik ze daar op zet en de plaat draai is het net of ze te langzaam draaien. Heb ook al geprobeerd op 33/45 toeren maar krijg niet de goeie snelheid te pakken.

Weet je wat het is die plaaten van Ms pinky zijn zo leuk van kleur nl roze of gestippeld heb wel 4 soorten maar krijg die krengen niet aan de gang.

Heeft iemand nog tips ??? en komt virtual dj ook eens met collor platen in de toekomst ???


Groetjes Ricardo
 

Posted Wed 19 Jan 11 @ 3:10 pm
Hij is ook te koop in mijn favoriete shop bax-shop.nl
 

Posted Tue 15 Mar 11 @ 1:59 am


(Old topics and forums are automatically closed)