Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 5.2 and Hercules RMX effecten koppelen?! HELP PLZ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey jongens,

Ik ben al een week in het bezit van een Hercules Rmx, alleen zit ik met een paar vragen die ik zelf niet kan oplossen!!

1. ik speel mijn Hercules RMX samen met virtualdj 5.2 en alles werkt bijna goed, alleen kan ik op de console niet mijn voorkeureffecten toevoegen.. weet iemand hoe dat kan?! want ik heb alles geprobeerd tevergeefs..

2. de software die ik op mijn laptop draai (vdj 5.2) wordt klein weergegeven op het scherm dus niet volle scherm helaas...

Ik verwacht van jullie dat er een oplossing hiervoor is..

Btw. voor mensen die laast hebben van haken van muziek, ontkoppel je Inet tijdens het mixen en zet je lader zover mogelijk van je console!! werkt bij mij :)

Groet,

Jinda
 

Posted Sat 25 Dec 10 @ 12:10 pm
hoi jonda,

dat het beeld niet schermvullend is komt door de skin die je gebruiikt, deze heeft een kleinere resolutie dan je beeldscherm.
je kan hem oprekken door hier te klikken of een skin te zoeken die past bij je resolutie, omdat je een gelimiteerd gebruiker bent kan het voorkomen dat je niet alle skins kan downloaden of installeren.

bij het selecteren van je voorkeurseffecten neem ik aan de 6 knoppen.
ik weet het niet zeker meer en hoor graag van iemand een verbetering of aanvulling, maar ik dacht dat je een een van de knoppen ingedrukt moest houden terwijl je aan het jog wheel draait, je krijgt dan een lijstje met effecten, maar ben ik niet 100% zeker van.
in de pro versie kan je in config de mapper gebruiken om zelf functies aan knoppen toe te voegen
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 3:01 am
Hey,

1 bedankt voor je reactie, ik heb die hoekjes gebruikt om mijn skin groter te maken, maar et wordt niet groter..
waar kan ik skins voor mijn resolutie vinden?

2 Ik heb alles geprobeerd om effecten te koppelen. maar het wilt maar niet werken.. nog meer tips? (vdj 5.2 full)

3 Tevens heb ik laatste tijd van iritante barstende doffe geluid als k aan de volumeknoppe, bass treble medium en fader zit!!! waar komt dat nou door?

 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 11:14 am
ik neem aan dat je geen 5.2 full hebt, want dan is dat een niet legale versie en dan kan je problemen verwachten.

skins staan onder download/plugins op deze site, maar die kan beperkt zijn voor jou.

voor de effecten moet je dan even wachten op een andere rmx gebruiker, je kan ze ook handmatig mappen onder config/mapper maar het kan zijn dat jou versie die mogelijkheid niet heeft, er zijn zoveel LE versies dat ik niet precies weet wat wel en niet kan bij elke versie
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 11:19 am
Yep, ik heb alles geprobeerd om te effecten te koppelen.. ik zie geen mapper.. :(

Tevens heb ik last van doffe kraakgeluiden als k aan de bass,trebble,med fader en volume zit.. wat zou dat kunnen zijn?!

 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 10:41 am
latency verhogen, staat al veelvuldig beschreven in het forum
 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 11:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)