Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: ******Virtual DJ 7.02 release******

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

sikko03PRO InfinityMember since 2008
Zag net in het download center dat versie 7.02 er is...
Zal mij benieuwen wat ze verbeterd hebben.
 

Posted Thu 16 Dec 10 @ 8:15 am
Bas is een weekje weg. Heb jij z'n werk over genomen? ;)
Meestal vindt je op het General Discussion Forum wel een uitleg. Zo ook nu:

sclavel wrote :
Hello,

We just released a quick maintenance update.
This version fixes the problem of slow loading videos with 48kHz audio, fixes a small crash that could happen when effects with non-standard interface were quickly changed from a knob on a low-latency device (like HID), and makes a change in the iPhone/iPad discovery that was required by Apple.

As usual, the upgrade is free for all 7.x users.



Wat zo ongeveer betekent:
Hallo,

we hebben een snelle onderhoudsupdate uitgegeven.
Deze versie repareert het probleem van het langzaam laden van video's met 48kHz geluid, een "kleine" crash die kan ontstaan als effecten met een niet-standaard interface snel gewisseld werd met de draaiknop van een apparaat met een kleine vertraging (low Latency) zoals een HID-apparaat en een verandering in de herkenning van een iPhone/iPad zoals door Apple gevraagd.

Ben ik nu de enige waarbij de knop Download Center niet meer geel oplicht als er een update beschikbaar is? Als je het niet had gemeld, had ik het nooit geweten...
 

Posted Thu 16 Dec 10 @ 6:59 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Martin FourS wrote :
Ben ik nu de enige waarbij de knop Download Center niet meer geel oplicht als er een update beschikbaar is? Als je het niet had gemeld, had ik het nooit geweten...


Bij mij heeft deze knoop nog nooit geel opgelicht. Ik weet meestal van updates via het forum.
 

Posted Fri 17 Dec 10 @ 3:44 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Ik kwam er toevallig achter omdat ik mijn laptop opnieuw had geinstalleerd.. haha, anders had ik het pas geweten via het forum..
nu ben ik een keer de eerste hahaha.

 

Posted Fri 17 Dec 10 @ 4:48 am
VDJ gaf het bij mij gewoon aan toen ik vdj opstarte...

Klein popupje met de mededeling dat er een update beschikbaar was...........
 

Posted Fri 17 Dec 10 @ 12:36 pm
Dat gebeurt bij mij dus niet omdat ik niet toesta dat VDJ verbinding maakt met het net. VDJ moet plaatjes draaien en een beetje beeld produceren. Kan 'm wel eens opgooien op het Engelse forum. Dit is gekomen nadat ik een grote schoonmaak heb gedaan incl. herinstallatie van Windows. Zal er best iets mee te maken hebben.
Knop ziet er overigens dan net zo uit als de knop My Private Messages als je een nieuwe PM hebt.
 

Posted Fri 17 Dec 10 @ 12:49 pm
IDD, bij opstart van programma kreeg ik ook de mededeling dat er een nieuwe versie beschikbaar was.
net gëinstalleerd en alles werkt prima zoals voorheen met mijn 2 Pioneer CDJ-2000's.
 

Posted Sun 19 Dec 10 @ 10:46 am


(Old topics and forums are automatically closed)