Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: is het mogelijk om ipv te voorluisteren het aftespelen geluid ook op dat kanaal te weergeven??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

flomielHome userMember since 2010
beste dj's

ik heb een vraagje op mijn pc heb ik een usb zender zitten die het geluid naar een bose 5.1 surround sound stuurt (verder niet belangrijk)
en een gewone uitgang( hier zit geen koptelefoon op maar een andere zet speakers) nou is het probleem dat ik deze 2 hetzelfde geluid wil laten afspelen nou kan je wel de 1e als koptelefoon doen en dan de andere het gewone geluid maar bij het bv automixen gaat de ene wel over en de koptelefoon dus niet en als je dus wisselt van nummer gaat de boseĀ® heel mooi naar het andere nummer maar moet je het andere zetje boxen zelf wisselen en heb je dus niet een mooie overgang.

het is niet mogelijk om het anders te doen omdat bij waar je staat met je pc sta je in een soort dode hoek voor het geluid het is daar veel zachter dan dat het eigelijk is en om die op telossen heb ik dus een ander zooitje grote boxen daar neer gezet zodat het geluid mooi verdeelt is maar dat kan nu dus niet ergens anders gaan staan met de pc en de Hercules DJ Control MP3 e2 is geen oplossing

dus..
of een mogelijkheid om door virtual dj 2 kanalen als 1 te maken
of een andere programma dat dit kan maar ik heb google redelijk afgezogt en niks gevonden (kan ook aan mij liggen want ik wist niet precies waar je op moet zoeken)

ik gebruik de virtual dj die bij deze speler zit die is ook alleen maar te gebruiken als je de controller aansluit

mvg Floris
 

Posted Mon 13 Dec 10 @ 3:37 pm
Mooie post, Floris. Ben je een anti-Bose reclamecampagne begonnen? ;D "Geluid in de hele kamer....." Not.
Nee, er is geen andere mogelijkheid. Je Console-editie van VDJ ondersteunt geen meer-kanaals geluidskaart. Je hebt dus een stereo uitgang tot je beschikking voor het totaalgeluid (dat is nu de Bose set) en een koptelefoonuitgang (waar je nu je 2e set op hebt aangesloten) Die geeft alleen het geluid weer van het kanaal dat je selecteert. En dat is altijd maar 1 speler.
Zit er op de USB-zender niet een extra aansluiting voor een koptelefoon o.i.d? (Moet wel de speakerset actief blijven....) Dan zou je daar de 2e set op aan kunnen sluiten.
 

Posted Mon 13 Dec 10 @ 4:49 pm


(Old topics and forums are automatically closed)