Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ vraagje help gezocht (A)

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DirexesHome userMember since 2010
Hallo,

Ik ben dylan. En ik speel mijn muziek af met VDJ. niet voor te oefenen voor dj of wat dan ook. maar gewoon voor de fun.
Nu is mijn buurjongen volgende week 18 en dus komt er een feestje. nu vroeg hij mij van ja dylan kan jij de muziek regelen.
ik zeg dat is prima.

Nu mijn vraag:

Ik heb niks speciaals. geen mengpaneel niks. alleen vdj. nu was mijn vraag, kan ik muziek via mijn boxen afspelen en zelf met mijn headset een volgend nummer al vast beluisteren???

Mijn boxen zitten gewoon met een standaart plug in mijn pc. en de headset ook nu heb ik 2 ingangen voor headset/boxen

is dit mogelijk met VDJ Gratis versie?
En zo ja zou iemand mij dat kunnen uit leggen.


Al vast bedankt,

Mvg Dylan
 

Posted Fri 03 Dec 10 @ 2:22 pm
dat kan,

4.1 geluidskaar is dan nodig, en die moet in windows ook zodanig geconfigureerd staan

speakers in de vooruitgang (groen)
koptelefoon in de achteruitgang (zwart)

in vdj de volgende instellingen, waarbij je natuurlijk je eigen geluidskaart instelt




in vdj deze 2 knoppen gebruiken om te schakelen tussen de decks voor voorbeluisteren
 

Posted Sat 04 Dec 10 @ 4:17 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009

Direxes wrote :

Ik heb niks speciaals. geen mengpaneel niks. alleen vdj. nu was mijn vraag, kan ik muziek via mijn boxen afspelen en zelf met mijn headset een volgend nummer al vast beluisteren???


Je wil dus op een feestje draaien met de trail (gratis) versie óf heb je een illegale versie op de kop getikt ?
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 12:41 am
hij heeft geen controller en kan dus de free edition gebruiken
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 4:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)