Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual dj instellingen opslaan voor altijd.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik ben bezig met al mijn liedjes in virtual dj te bewerken en op te slaan met platenhoes, hot cues, juiste artiest en titel enz... . Een monniikkenwerk. Nu is mijn vraag of ik dat ergens kan opslaan of dat een backup voldoende is, zodat als mijn computer crasht of als ik een nieuwe koop dat niet allemaal opnieuw moet doen.
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 5:53 am
Uiteraard is een backup ALTIJD aan te raden. Ik werk zelf vanaf een externe harde schijf, waarvan ik op een tweede schijf een duplicaat heb gezet. Als je de kopie maakt nadat je het hele verhaal met je hoesjes en data hebt afgehandeld en de database hebt ververst, maak je een 1 op 1-kopie naar de tweede schijf. De database (die ook lokaal op de externe schijf staat) wordt dan mee gekopieerd. Kan je niet meer fout gaan.
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 6:59 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
indien je echt bulk gaat doen, is misschien het programma: tag & rename iets voor je
dit gebruik ik al een paar jaar en werkt heel erg lekker.

kijk maar eens op het net, er is een trail versie (en kopen kost geen drol).

VDJ leest deze tag's ook dus ben je gelijk klaar
(natuurlijk kun je het ook in VDJ bewerken, maar als je 1 album moet doen van 1 artiest, kun je met tag & rename alles in 1x doen)

hoop dat je hier wat aan hebt.
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 9:13 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Voor dat "monnikenwerk" is Tag&Rename echt een aanrader.
Je kunt er alles mee en heel snel complete mappen "taggen" met hoesjes erbij e.d.
Ik gebruik dit programma al jaren.
 

Posted Sat 27 Nov 10 @ 1:23 pm


(Old topics and forums are automatically closed)