Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: pro basic of pro full??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

blepsPRO InfinityMember since 2010
hallo,

ik heb een vraagje, ik heb een Numark dmc2 en een numark c3 2e hands gekocht. nu wil ik virtual dj aanschaffen moet ik dan de basic of de full versie aanschaffe?

want 100 euro meer betalen om alleen met mijn dmc2 te werke is toch wel veel?

alvast bedankt
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 7:11 am
ik zou zelf altijd voor de pro gaan, de basic kan je enkel maar besturen met de muis en het toetsenbord en daardoor ben je toch snel gelimiteerd in je mogelijkheden. 2 faders en een knop tegelijkertijd bedienen gaat al niet.
je kan niet alleen die controller aansluiten, maar zo'n beetje alle apparaten gebruiken, met usb direct en zonder usb via timecode.
tevens heb je bij de pro de mogelijkheid om video te mixen, dit kan met de basic versie ook, maar het outputsignaal geeft dan geen volledig scherm, maar slechts een windows venster op je tv.
100 euro meer lijkt veel, maar je altijd gratis updates en je bent ook altijd voorbereid op de toekomst. want als je mixen leuk vind zal je zien dat je snel gaat uitbreiden, als je software dan al in orde is hoef je alleen de stekker er maar in te doen en spelen.
bij de basic versie heb je ook niets aan je gekochte controllers, in ieder geval niet icm software. dat lijkt me ook zonde.
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 10:35 am
blepsPRO InfinityMember since 2010
oke dankjewel
dan ga ik binnenkort de pro full aanschaffen
 

Posted Fri 29 Oct 10 @ 12:24 am


(Old topics and forums are automatically closed)