Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mix opnemen met mp3 en cue bestand voor het branden ?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maus75PRO InfinityMember since 2003
Is het mogelijk om een mix op te nemen met een cue bestand voor branden ? Het zou dan ook leuk zijn als de titels ook in dat cue bestand komen. Nu is het een heel gedoe om alles naderhand te voorzien van titels en de juiste overgangen. Een lange mp3 is natuurlijk leuk voor op de pc, maar als ik een cd ervan wil branden wil ik wel gewoon naar het volgende nummer kunnen drukken !
 

Posted Fri 08 Oct 10 @ 9:29 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Ok, ik had niet goed gezocht denk ik. Ik heb even de pdf gelezen van de pro versie, daar staat dat ik als cd moet opnemen. Dan krijg je een bin/cue bestand wat je op cd kunt branden ! Alvast bedankt, ik ga het even uitproberen. (ik hoop dat de titels ook in het bestand komen te staan?)
 

Posted Fri 08 Oct 10 @ 10:36 am
maus75PRO InfinityMember since 2003
Ja het werkt wel, helaas krijg ik in het bin/cue bestand geen titels. Moet toch wel mogelijk zijn lijkt mij. Misschien kan er een update komen die het mogelijk maakt. Ik ga meteen contact opnemen met de makers van virtual dj.
 

Posted Fri 08 Oct 10 @ 11:11 am
Ik reageer alleen even om er geen solo-discussie van te maken ;)
Ik heb idd nergens een optie gevonden waarmee je CD-text kunt instellen. Alternatief is het cue-bestand in je favoriete brandprogramma te mikken en alsnog de titels handmatig in te voeren. Ach, 't is een hobby, mag tijd en geld kosten.... ;)
 

Posted Fri 08 Oct 10 @ 11:30 am


(Old topics and forums are automatically closed)