Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem BCD3000 en Vista!

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

ik heb net een Behringer BCD3000 gekocht, en wil graag Virtual Dj, omdat ik net nieuw ben met het mixen enzo, wil ik een lekker makkelijk en overzichtelijk programma.
Ik heb de driver geïnstalleerd, en VDJ ook, alleen zie ik bij Mappers niet de BCD3000 staan, alleen Keyboard. De BCD staat aan, usb zit erin. Driver staat aan ( zo'n icoontje rechts onder in beeld ). Maar als ik bij Soundcard kijk, staat er BCD2000.
Kan iemand me aub helpen ?
Ik had ook een Numark Total Control, ook problemen mee gehad en ben het onderhand zat. In de winkel werd me verteld zo goed als plug en play, maar ik kom niet verder als Pluggen...

Mvg

Edit: Als ik Asio soundcard klik, zie ik wel de BCD3000.
En als ik de BCD uit en aanzet, krijg ik een windows scherm van "Nieuwe hardware gevonden"en dan staat er "het stuurprogramma voor Uw Onbekend apparaat moet worden geïnstallerd".

Ik weet helemaal niks van Vista, en ik wil gewoon dat die het doet.
Iemand die me kan helpen ?
 

Posted Sat 25 Sep 10 @ 8:58 am
je gebruikt de verkeerde of verouderde drivers voor je 3000. zoek op de site naar nieuwe.
mocht je het dan nog niet werkend kijgen gebruik dan de drivers op asio4all.
dit is een universele driver. hiermee moet het zeker gaan lukken


succes

vergeet trouwens niet je versie van vdj te registreren op deze site om verdere hulp te krijgen
 

Posted Sat 25 Sep 10 @ 12:57 pm
Ik heb geen Serial, ik heb gewoon van een vriend van me een cd gekocht, en die insalleerde meteen. Als ik het programma open, staat er gerigistreed, dus ik dacht dat het goed was.

Mvg
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 4:00 am
RestLessIP wrote :
Als ik het programma open, staat er gerigistreed, dus ik dacht dat het goed was.Mvg


Dat betekent dat je met een gekraakte versie werkt. Bij een officiele release moet je altijd het Serial Number invoeren. Er zal in het introscherm ook een naam staan die je niet kent, want de naam van je "vriend" kan het niet zijn. Tenzij hij hem gekraakt heeft.
Heb je betaald voor die CD, dan zou ik er boter en een beetje beleg op doen en hem de CD laten opeten. Vandaar "vriend" tussen haakjes.....
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 10:09 am
Nee er staat alleen Registred.
En als ik een nieuwe koop, wat als het niet werkt ?
En kan ik het testen met de Trail versie en die update ?

Mvg
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 10:23 am
software via een vriend kopen kan niet goed zijn.
gekraakte versies hebben vaak diversed problemen die zich vroeg of later voordoen.
een vriend die je geld rekent voor een illegale kopie, lijkt mij niet meer dan een kennis.

in princiepe werken alle midi en HID controllers op vdj omdat midi een universele aansturing is.
met een gekocht versie zou je controller daarom ok moeten werken.
je zult begrijpen dat je op dit moment geen hulp meer van ons krijgt tot je een geregistreerd product hebt
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 12:57 pm
Dit kan toch wel?
Vragen in de goede volgorde gezet:
RestLessIP wrote :
En kan ik het testen met de Trail versie en die update ?

Proberen. We zijn niet helderziend. Er zijn er meer die werken met jouw combinatie, dus het zou moeten werken.
RestLessIP wrote :
En als ik een nieuwe koop, wat als het niet werkt ?Mvg

Daar is de trial dus voor. Als je na 2 weken tobben de zaak niet voor elkaar krijgt, zal het ook niet werken als je de Pro-versie koopt. (dat hebben we al gehad....)
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 1:32 pm
Ik heb de trail gedownload het werkte niet...
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 1:36 pm
eerst alle sporen wissen van de gekraakte versie, dan rebooten en de trial installeren, daarna weer het topic van bovenaf afwerken,

dus nieuwe drivers, en anders asio4all


de 3000 moet werkend te krijgen zijn, want ik heb er zelf een tijdje terug bij iemand mee gewerkt icm vdj
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 2:46 pm
RestLessIP wrote :
Ik heb de trail gedownload.....


Dit"trail" irriteert me al langer dan vandaag.

Trail betekent spoor.................hm

Trial is het juiste woord, komt van het werkwoord to try, weet je nog, proberen?
Misschien kom je dan op het juiste spoor.

Mvg
 

Posted Sun 26 Sep 10 @ 7:39 pm
Hij werkt nu met de Trial, maar na 1 minuut is die versie verlopen. Daarna moet ik 250 euro neerleggen voor VDJ.
Hoezo 250 euro ?
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 4:58 am
Geintje, zeker?
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 5:13 am
a) de trial is voor 20 dagen - dat met "1 minuut" slaat nergens op.
b) "hoezo 250 €?": omdat we dat allemaal betaald hebben. Dat is de vastgestelde prijs. Net zoals in de supermarkt. Daarzeg je ook niet, "Hoezo 1,10 € voor een fles melk?" Je betaalt gewoon............ of niet natuurlijk.

VDJ-Pro is het zeker waard. Eén weekendje draaien en je hebt het geld eruit.
En de programmeurs van VirtualDJ hebben weer te eten......

 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 5:36 am
1 minuu, er stond na 1 minuut Trial versie verlopen. 20 dagen nee, 1 minuut.
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 6:36 am
Je bent nu tegen de ingreep van de gekraakte versie in je register aangelopen. Sommige cracks dollen met de installatiedatum, waardoor een trial onbeperkt kan doorlopen. Jij installeert nu een officiële trial en nu wordt je dus genept door je verleden.
Zoals eerder aangegeven: Alles verwijderen (trial en crack), register opschonen zodat alles wat met VDJ te maken heeft weg is, daarna een schone installatie. Als je pech hebt, krijgt een registry-cleaner niet eens alles eruit en is alleen een herinstallatie van Windows een oplossing.
Leuk, hè, die gekraakte software.....
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 6:45 am
Wat ik heb gedaan op een andere Pc...
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 6:50 am
Je maakt me gek van nieuwsgierigheid...!! Wat heb je gedaan op een andere PC?

Post teruglezend denk ik dat je nog een andere fout hebt gemaakt: Gezien je probleem met de BCD denk ik dat je eerst de BCD hebt aangesloten en daarna pas de driverCD hebt geladen. En dan gaat het ook niet goed. Standaard met USB-apparatuur: Eerst de drivers installeren en de USB-kabel pas aansluiten als de software erom vraagt.
Heb je het dus verkeerd gedaan, dan de drivers verwijderen (uninstall), BCD afkoppelen, CD installeren en daarna pas (als de software erom vraagt) de BCD aansluiten.
Wel bizar trouwens dat je een controller van Numark zat bent en om van het gezeur af te komen een Behringer koopt..... :S Had hier vooraf geïnformeerd en 3/4 van de forumleden hadden het je afgeraden. De andere 1/4 werkt er wel goed mee.
 

Posted Mon 27 Sep 10 @ 7:47 am
Ik ga mezelf eens even lekker corrigeren........
Je probleem met de trial blijkt een probleem met de trial (hoe kom ik erop...) te zijn en niet met restjes ellende uit piratenspul.
Vond (in een topic met een vergelijkbaar probleem) het volgende antwoord van MP3Rick:

"Currently we are having a bit a trouble with the trial kicking out and are unable to reset or extend it.
The plans are for this to be corrected soon and I apologize for the problem.

In the meanwhile, if you or anybody else wishes to drop 10 bucks, you can test the Netsearch Grooveshark features which has the ability to reset the trial as long as the subscription is active 30 days at a time.
http://www.virtualdj.com/products/membership.html
Not sure why that works, but it does."


Vrij vertaald:
"Op dit moment hebben we een probleem met de uitgave van de trialversie. We kunnen deze versie niet resetten of verlengen.
De plannen zijn er wel om dit op korte termijn te corrigeren. Excuses voor dit probleem.

Overigens: Als iemand er 10 dollar voor over heeft, kun je de Netsearch GrooveSharkfunctionaliteit uittesten, dat op onverklaarbare manier de trialversie actief houdt voor telkens 30 dagen, zolang het GrooveShark abonnement actief blijft. Geen idee waarom, maar het werkt......"


Dus kun je beslag leggen op de creditkaart van je vader, dan kun je met een abo voor 10 dollar/maand met VDJ werken incl. alle bij GrooveShark beschikbare muziek. Gouden deal, lijkt me.
(Uiteraard totdat ze die bug vinden en je trial ineens dood is......Maar dan heb je wel een Grooveshark abo. Waar je niets meer mee kunt......)
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 8:35 am
de laatste zin ga ik dan weer even corrigeren,

er bestaat sinds het premium membership ,dus het grooveshark abonnement de mogelijkheid voor gebruikers om vdj als het ware te leasen.
je hebt immers als nlu niets aan een grooveshark abonnement als je vdj niet kan gebruiken.
zolang je dus nlu bent en een grooveshark abonnement hebt, ben je voor de loop van die tijd in het bezit van een trial versie die loopt tot het eind van je premium membership abonnement.
het enige verschil tussen de pro versie en de verlengde trial is, het gebrek aan fulls screen video, altijd een vdj logo in de video en nog een kleinigheid die me even ontschoten is.

een nlu met een premium member logo is dus een betalende vdj gebruiker als het ware.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 9:29 am
s.waterreus wrote :
de laatste zin ga ik dan weer even corrigeren.......


Gelukkig. Stel je voor dat ik alles wist.......
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 10:27 am


(Old topics and forums are automatically closed)