Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe kan ik de virtual dj pro bemachtigen??

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

wie kan mij helpen?
ik heb namelijk de pro al proberen te bestellen via de site.
het probleem is dus het betaalmiddel.
ik zou deze graag betalen via bancontact, maar kan de card security code niet terugvinden op de kaart.
ik heb geen visa!
ik zou het programma zo snel mogelijk willen hebben.

 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 6:16 am
ten eerste goede keus :)

je kan bij betalingen kiezen uit een bank betaling, een normale overschrijving dus. als je dan doorklikt kan krijg je alle overbiekingsinformatie
via je bank kan jke dan een (wat in nederlandheet) SEPA overboeking maken, dit is een internationale overboeking zonder extra kosten.
als je dit hebt gedaan krijg je binnen een dag of 6 van vdj een mail met een nieuw serienummer, dit kan je dan toeveogen aan je account en je kan dan de pro versie downloaden in de downloadsectie

 

Posted Sun 19 Sep 10 @ 6:22 am
hoi waterreus

bedankt voor je snelle reactie.
ik zou het programma moeten kunnen gebruiken voor aanstaande zaterdag.
ik zou eventueel wel een visa van iemand anders kunnen gebruiken, maar dan is de vraag of dat gaat met iemand anders zijn kaart op mijn naam.
het toestel is namelijk geregistreerd op mijn naam en ik weet niet of het dan gaat met een andere kaart.
ik ben zeer tevreden over de virtual dj, en na de pro trial versie geprobeerd te hebben was ik dadelijk verkocht.
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 12:25 pm
in princiepe maakt het niet uit wie er betaald, je kan het serienummer gewoon koppelen aan je bestaande account,
als je het zaterdag nodig hebt kan je ook de tial versie gebruiken, je heb dan alleen geen full screen video output, en altijd een logo in video.
je kan dan alsnog een normale overboeking maken. ik weet niet of je sneller een serienummer krijgt als je via visa betaald, maar dat zou wel logisch zijn.
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 1:26 pm
de_lesPRO InfinityMember since 2010
als je met visa betaalt heb je inderdaad binnen de 5 minuten je serial nummer binnen...

wie wat met visa betaalt maakt niet uit zoals martin zegt,mijn pro versie is met de visa van men moeder betaalt...zonder problemen natuurlijk :)
 

Posted Tue 21 Sep 10 @ 3:58 pm
de_les wrote :
........ zoals martin zegt.......


Niet mij overal de schuld van geven..... ;)
 

Posted Tue 21 Sep 10 @ 4:32 pm
Tsja...... zoals Martin al zei...........

 

Posted Tue 21 Sep 10 @ 6:38 pm


(Old topics and forums are automatically closed)