Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: hoe kom ik aan een vdj folder in mijn documenten? help please

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb laatst perongeluk virtual dj map in mijn documenten verwijderd, en vele andere dingen in mijn documenten en toen gelijk verwijderd in mijn prullenbak. en ik kwam vandaag erachter dat ik ook mijn virtual dj map heb verwijderd. want ik wouw vandaag skins en zo toevoegen maar hoe moet ik dat nou doen als ik geen virtual dj folder in mijn documenten heb staan? weet iemand hoe ik die folder terug krijg of hoe ik tog skins enz. toe kan voegen. heb al veel dingen geprobeerd zoals opnieuw instaleren en zo maar helpt niet. help me please
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 4:53 am
Eerst je serial number invullen ;)
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 6:48 am
waarom zou ik die moeten geven aan jou?
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 11:11 am
Ge moet die niet aan mij geven, ben er toch niets mee aangezien ik geen Virtual DJ Pro heb en het is illegaal.
Maar ge kunt dat wel invullen in uw profiel (tip: lees eens AANDACHTIG een webpagina, bovenaan elke pagina in het forum staat wat je moet doen).
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 11:28 am
ooh nu snap ik het maar weet je hoe ik mijn probleem oplost
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 11:55 am
Ik heb wel een ideetje. Maar zonder serial zeg ik niets.
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 12:26 pm
het is al gelukt wat ik wouw. maar hoe zet je een serial en wat is dat in je naam
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 1:22 pm
ooh mijn virtual dj verloopt over 1 dag hoe kan dat? is dat wat ik heb dan een trial ik heb dezelfde als me vriend maar die heeft hem wel al kei lang/
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 1:25 pm
Dan zit gij waarschijnlijk inderdaad met een trial en uw vriend met een gekraakte versie.
Uw serial kan je invullen als je op 'modify my profile' klikt.
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 3:26 pm
Dat lukt niet met een trialversie....... Geen licentie ;)
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 7:08 pm
Voor slechts 250 € koop je de pro-versie en je krijgt het mapje met vdj-documenten erbij kado! :D

Mvg
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 9:03 pm
ooh 250 euro voor dit programma is niks. ik ga het gewoon bestellen en dan lukt het me verders wel bedankt hea.
 

Posted Fri 13 Aug 10 @ 2:41 am


(Old topics and forums are automatically closed)