Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: waar kan ik de headphone knop vinden in de trial versie???

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik wou graag weten waar de knop dat je over kan schakelen van speaker naar headphone knop vinden
ik heb de handleidingen al doorzocht maar ik kan niks vinden
 

Posted Wed 16 Jun 10 @ 11:49 am
als je bedoelt voorbeluisteren van de decks , dan is het de pfl knop . ene deck wat door je speakers komt, andere deck wat in je koptelefoon te horen is.
 

Posted Thu 17 Jun 10 @ 9:13 am
hoe werkt dat precies??
ik snap het niet met die knop ik heb die knop wel kunnen vinden maar als ik die knop induw hoor ik het vanuit de speakers en uit mijn hoofd telefoon en ook als de knop nietr in duw hoor ik het uit beiden

alvast bedankt
 

Posted Thu 17 Jun 10 @ 11:01 am
als je muziek via je speakers van deck 1 komt, staat de crossfader naar links, of vanaf het midden richting de linker kant, druk je dan de pfl knop in op deck 1 dan hoor je via je koptelefoon hetzelfde geluid. druk je op de pfl van deck 2 dan hoor je via je koptelefoon het geluid van de ck 2 terwijl je door je speakers enkel deck 1 hoort. wil je deck 2 erin mixen, dan schuif je de crossfader naar deck 2 toe, als je de crossfader neit gebruikt, dan doe je dezelfde handelingen met de volumeregelaars.
als het niet werkt zoals hierboven, dan heb je een geluidskaartinstelling verkeerd staan
 

Posted Thu 17 Jun 10 @ 11:25 am
ok ik heb nu wat dingen geprobeert maar nu hoor ik alles in mijn head phone
en nu krijg ik het niet omgezet ik heb wat ene knop ingedrukt en de andere niet
maar toch hoor ik bij ze allebij nu alleen maar uit mijn headphone
 

Posted Thu 17 Jun 10 @ 11:33 am
Je vertelt ons niets over je geluidskaarten!
Wat heb je. een PC met een meervoudige of een eenvoudige geluidskaart? of een laptop met slechts één eenvoudige geluidskaart?
Of heb je een externe geluidskaart? (Die dan zeer waarschijnlijk verkeerd geconfigureerd is!)
Configuratie stel je in door boven rechts op je VDJ scherm op config te clicken en dan weer bij sound setup.
Daarna volg je je gezonde verstand volgens de soundcards die je hebt.
 

Posted Thu 17 Jun 10 @ 11:57 am
okie ik heb een enkele geluids kaart in mijn pc ik heb mijn geluid boxen in de grone ingang gestoken en de koptelefoon in de zwarte
mijn instellingen zijn input: none output : headphone soundcart : 4.1
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 10:12 am
en ik heb trouwens een gewone pc geen laptop
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 10:12 am
en nu het belangrijkste de output, selecteer hier op logische wijze wat er in welke uitgang zit, dan moet het goed komen
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 10:58 am


(Old topics and forums are automatically closed)