Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Radio-computer, hulp gevraagt

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

MorkulvHome userMember since 2010
Hallo,

Ik wil graag Virtual DJ gebruiken voor mijn internet radio-station. Hiervoor wil ik graag een PC beschikbaar stellen, en ik kan toevallig komen aan een goedkope computer maar nu vraag ik me alleen af of VDJ daar op zal werken. Het is een Pentium 4 1.7 ghz, 256 mb ram (het geheugen ben ik uiteraard nog van plan om op te voeren). Als de computer dan Virtual DJ kan trekken wil ik er ook nog een nieuwe geluidskaart inzetten zodat alles goed zou moeten draaien.

Als iemand mij kan vertellen of dit voldoende is, zou ik dit heel erg op prijs stellen. Het zou natuurlijk fijn zijn als ik deze computer kan gebruiken, omdat ik anders mag doorsparen voor een nieuwe PC die wel alle nieuwe toeters en bellen heeft.


Vriendelijke groet,
 

Posted Thu 03 Jun 10 @ 6:53 am
 

Posted Thu 03 Jun 10 @ 11:33 am
wat er in die lijst op gegeven is echt het strikte minimum!
meer is beter! virtual dj is nogal een geheugen slikker!
 

Posted Sun 06 Jun 10 @ 6:33 am
Ho!
Er staan 2 varianten: de minimum- en de aanbevolen configuratie. Omdat het een VDJ betreft die voor radio-gebruik is bedoeld, is er geen geheugen nodig voor fancy skins en video-effecten. Je hebt dus geen PC met maximum prestaties nodig, als je lekker draait met de standaard skin en een incidenteel geluidseffect.
Overigens: Geheugen kost je de kop niet tegenwoordig. Mocht je tegen problemen aan lopen die gerelateerd zijn aan te weinig geheugen, prik je toch een beetje bij?
 

Posted Sun 06 Jun 10 @ 6:07 pm


(Old topics and forums are automatically closed)