Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Speakers + Hercules MP3 DJ Control E2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,
Ik ben van plan een Hercules MP3 DJ Control E2 te gaan kopen.
Moet je de versterker of mengpaneel op de hercules, of je pc aansluiten?
Ik dacht op de hercules, maar ik vraag het even voor de zekerheid.

Mvg,
DJ Menno
 

Posted Fri 21 May 10 @ 7:50 am
 

Posted Fri 21 May 10 @ 9:36 am
Dag Martin.
Dus ik moet een mini-jack naar tulp ding kopen?
Anders kunnen de kabels niet in m'n pc...

Mvg,
DJ Menno
 

Posted Fri 21 May 10 @ 10:05 am
Yep!
 

Posted Fri 21 May 10 @ 12:29 pm
mennotjo wrote :

Dus ik moet een mini-jack naar tulp ding kopen?
Anders kunnen de kabels niet in m'n pc...

Mvg,
DJ Menno


om het helemaal compleet te maken.

van hercules mp3 3,5 " jack male stereo naar rca male voor aansluiting op versterker
of
van hercules mp3 3,5 " jack male stereo naar 3,5 " jack male stereo voor aansluiting op pc

tevens van hercules mp3 usb A naar usb B op pc
 

Posted Mon 24 May 10 @ 1:12 pm
s.waterreus wrote :

.......... van hercules mp3 3,5 " jack male stereo naar rca male voor aansluiting op versterker
of
van hercules mp3 3,5 " jack male stereo naar 3,5 " jack male stereo voor aansluiting op pc


Echt niet! Zit geen geluidskaart in deze console. Dus alleen 3,5 mm jack male (PC) naar 2x RCA (Tulp, versterker)
USB-kabel zit in het pakket bij de console, dus hoef je niet te kopen. ;p
 

Posted Tue 25 May 10 @ 6:33 am
ach je hebt helemaal gelijk, ik had een andere console in gedachte tijdens het schrijven.

martin, mijn nederige excuses, je hebt helemaal gelijk
 

Posted Tue 25 May 10 @ 9:05 am
Geaccepteerd ;D.
Meestal heb jij gelijk, dus loop ik vwb score weer eens een beetje in.....
 

Posted Tue 25 May 10 @ 12:02 pm
Martin FourS wrote :
Geaccepteerd ;D.
Meestal heb jij gelijk, dus loop ik vwb score weer eens een beetje in.....


LOL
 

Posted Tue 25 May 10 @ 2:01 pm
Dag mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb een computer, versterker, mixer,pioneer hdj 500 koptelefoon en een Hercules dj control E2
Nu heb ik mijn mixer op me versterker aangesloten, en mijn mixer is door middel van een tulp stekker die in mijn jack gaat van me computer (laptop)
Als ik wil gaan mixen met de hercules control en virtaul dj op me computer, kan ik het geluid wel uit me speaker horen (omdat die aangesloten zit via me mixer naar me versterker) Maar als ik het uit me koptelefoon+speakers wil horen, kan dat niet.. Wat moet ik kopen/doen om dit probleem te verhelpen

het is een beetje een lastige beschrijving, maar ik hoop toch dat jullie het begrijpen!

mvg,
Marco
 

Posted Tue 26 Jul 11 @ 12:19 pm
Hangt van je PC af: heeft die 1 stereo uitgang, dan is de mixer op zich al een kansloos project. Met 1 schuif die je kunt gebruiken, zou ik het ding er tussen uit laten. Heeft je PC 2 of meer stereo uitgangen, dan wel de mixer gebruiken en de voorafluistering van de mixer gebruiken.
Knap trouwens dat je een tulpstekker in een jack-ingang krijgt. Gaat meestal maar 1 keer goed (de eerste keer....)(en ja: ik ben blond van mezelf, maar begrijp ook dat je een verloop hebt gebruikt)

Eerst maar eens wat meer info over de geluidskaart, de PC, de versie van VDJ. Er zijn teveel oplossingen zonder dat we weten wat je hebt.
 

Posted Tue 26 Jul 11 @ 2:12 pm
Ik heb zelf de Hercules mk2 ik sluit de versterker gewoon aan het mengpaneel zelf ;)
 

Posted Wed 03 Aug 11 @ 8:22 am
Da's fijn.
De MK2 is een heel ander ding dus dit voegt niet veel toe....
 

Posted Thu 04 Aug 11 @ 3:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)