Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Kan een mp3tje een andere kleur krijgen na het draaien

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

kaboemPRO InfinityMember since 2003
Hallo vdj's

Bestaat er een mogelijkheid in vdj als het mp3tje net gedraaid is de titel een andere kleur krijgt i.p.v. het symbooltje voor de titel veranderd zodat je makkelijk ziet welke nr's je gedraaid hebt?

m vr. groet
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 1:34 pm
Als het nr nog nooit gespeeld werd is de kleur GEEL.
Als het gedraaid is, is het gedurende dezelfde sessie ROOD
Bij een nieuwe sessie is een ooit gespeeld nr TRANSPARENT
Als de beat (BPM) volgens VDJ niet past, en je hebt een playlist, krijgt het nr een ORANJE icoontje.

Mvg
Bob
 

Posted Sun 28 Mar 10 @ 1:40 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Je zal maar kleurenblind zijn.....
 

Posted Tue 30 Mar 10 @ 5:27 am
.......... en daarbij komt dat sinds VDJ 6 oranje en rood slecht te onderscheiden zijn ......
 

Posted Tue 30 Mar 10 @ 10:58 am
Daarnaast zetten ze ook nog lettertjes in die symbooltjes om aan te geven wat voor soort bestand het is. Met 1440x900 op een 17" breedbeeldscherm ben ik waarschijnlijk toch aan een leesbrilletje toe........
 

Posted Tue 30 Mar 10 @ 11:57 am
kaboemPRO InfinityMember since 2003
Het zou mooi zijn als de artiesten naam of de hel;e regel een andere kleur krijgt (geel, rood) als hij gedraaid is

mvr gr
 

Posted Wed 31 Mar 10 @ 10:12 am
misschien iets om door te geven als optie in de volgende versie van vdj.

je zou ook een playlist kunnen maken, nummers die gedraaid zijn verdwijnen automatisch uit de lijst.
 

Posted Wed 31 Mar 10 @ 11:07 am
Hele regels in een andere kleurlijkt me een beetje overdreven en misschien zelfs irritant.
Overigens, VDJ houdt een enquette op dit moment waar je ook kunt vertellen wat je graag anders wilt.
Ik zelf heb aangegeven dat ik die rode en oranje kleuren erg op elkaar vind lijken. Verder heb ik niets te klagen over Virtual DJ - in tegendeel, ik ben blij dat het bestaat!
 

Posted Wed 31 Mar 10 @ 11:08 am
s.waterreus wrote :
je zou ook een playlist kunnen maken, nummers die gedraaid zijn verdwijnen automatisch uit de lijst.


Bas, dat bestaat al. Sinds versie 6.05 of zo. (Kan ook 6.03 geweest zijn)
 

Posted Wed 31 Mar 10 @ 11:10 am
kaboemPRO InfinityMember since 2003
Hallo vdj's

Ik heb het item in de wensen forum geplaatst, misschien dat het nog een keertje in een nieuwe versie komt

gr..
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 1:10 pm
bobhofmans wrote :
s.waterreus wrote :
je zou ook een playlist kunnen maken, nummers die gedraaid zijn verdwijnen automatisch uit de lijst.


Bas, dat bestaat al. Sinds versie 6.05 of zo. (Kan ook 6.03 geweest zijn)


hoi bob,
dat weet ik, ik gaf het alleen maar aan als alternatief.
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 1:45 pm
s.waterreus wrote :
misschien iets om door te geven als optie in de volgende versie van vdj.je zou ook een playlist kunnen maken, nummers die gedraaid zijn verdwijnen automatisch uit de lijst.


Bas, sorry, ik ben ook aan een 22 inch en een leesbril toe. Wat mij door de war bracht is "misschien iets om door te geven" -- daardoor lijkt het net of je niet op de hoogte was van de "auto-verdwijning".
Ik zie nu dat het 2 verschillende opmerkingen zijn.
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 2:43 pm
geeft niets, soms komt iets wat ik tik ook anders over op papier, dan dat het eigenlijk bedoelt wordt, of als je het een paar keer leest kom je er achter dat het op meerdere manieren geinterperteerd kan worden.
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 3:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)