Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: verkoop ns7 + nsfx en flightcase

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

En dan? enig idee welke kant je dan op wilt?
 

Posted Mon 15 Mar 10 @ 2:47 pm
ja, ik weet zeker dat ik een pioneer djm 700 mixer wil. de 800 vind ik ook erg mooi, maar te duur.
en ik ga over op de cdj 400's dan kan ik vdj gebruiken via de usb poort, maar ik kan als ik een gedurfde bui heb ook "met de hand" werken.
de ns7 is echt wel een super mooi apparaat, maar zonder pc is het niets.
de djm wil ik vooral hebben vanwege de effecten, de 800 heeft de 4 blauwe sound color knoppen, maar de 700 heeft extra effecten en een frequentie knop waar je interessante dingen mee kan doen.
ik ben ook erg benieuwd hoe ik vdj kan gebruiken met een externe mixer( en de cdj's natuurlijk ook ).
hoe dat werkt met opnemen en effecten, er gaat weer een hele nieuwe wereld open vol met vragen, hoop ik.
pioneer heeft nu de limited versie van de cdj gemaakt, die is zwart en is te koop voor een paar euro meer dan de gewone. dat gaat het waarschijnlijk worden.hij ziet er wat minder goedkoop uit dan de grijze.
ik weet ook dat het gebruik van de cdj's een paar kleine nadelen heeft, zoals het gebrek aan 64 bit ondersteuning en het gebrek aan een sync knop, maar ik hoop dat op te lossen door de eject knop de mappen als sync.

maar niets is nog zeker, eerst de ns7 verkopen.......
 

Posted Mon 15 Mar 10 @ 3:54 pm
de ns7 is verkocht,

wat mij betreft mag hier een slotje op.
 

Posted Sat 20 Mar 10 @ 4:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)