Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mappen filteren c.q. afschermen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

maulibuHome userMember since 2008
Beste mensen,

Ik heb naar het antwoord gezocht maar ik kan het niet vinden, vandaar het nieuwe topic.

Sinds kort heb ik een aantal karaoke nummers (mp3+cdg) op mijn harde schijf staan, dezelfde schijf als waar mijn muziek library op staat, want ik gebruik geen externe schijf. Mijn vraag is nu of het mogelijk is om een map te filteren /af te schermen van de anderen, zodat je in de haast niet per ongeluk een karoake-plaat aanzet?

Bedankt alvast weer voor jullie hulp!
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 8:42 am
mappen verbergen gaat niet maar je kan wel je zoekopdrachten filteren en daarvoor een map aanmaken.
je kan bijvoorbeeld een map maken met de zoekopdracht mp3 vinden. als je die map openklikt dan laat hij alleen de mp3's zien in je database.
hoe dit precies werkt staat op blz 21 van de handleiding
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 10:13 am
Je kunt ook een kolom "Genre" toevoegen in het middelste browserveld (of de linker, als je sidelist verborgen is (dan heb je dus maar 2 velden)) door op de balk "Artist" of "Title" te klikken en een vinkje te zetten bij "Genre". Als je daarna je karaokebestanden het genre "Karaoke" geeft, blijven ze herkenbaar.
 

Posted Wed 10 Mar 10 @ 12:14 pm
en je zou ook nog kunnen kiezen welke extenties worden verborgen door rechts in het scherm op het balletje te klikken en uit te vinken welke je niet wilt zien

 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 6:18 am
Martin FourS wrote :
Je kunt ook een kolom "Genre" toevoegen in het middelste browserveld (of de linker, als je sidelist verborgen is (dan heb je dus maar 2 velden)) door op de balk "Artist" of "Title" te klikken en een vinkje te zetten bij "Genre". Als je daarna je karaokebestanden het genre "Karaoke" geeft, blijven ze herkenbaar.


en hier vergat ik: "met de rechter muisknop....
 

Posted Thu 11 Mar 10 @ 8:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)