Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [NIEUW] VirtualDJ 6.0.7 gereleased

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste vrienden

De professional users kunnen versie 6.0.7 downloaden in het downloadcenter.

Veel is er niet verandert. Er is support voor wat controllers bij gekomen en een paar kleine problemen opgelost. De overige veranderingen kan je hier vinden. http://www.virtualdj.com/wiki/VirtualDJv6.0.7.html

mvg

Solarius

 

Posted Sun 07 Mar 10 @ 8:34 am
super,

als cue ingedrukt wordt en er wordt daarna op play gedrukt blijft het deck spelen net zoals bij de cdj's.
daar hoopte ik al een tijdje op
 

Posted Sun 07 Mar 10 @ 2:55 pm
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Heb hier echt veel problemen met deze versie.


I have a lot of problem's.
I work with dn-hs5500 Audio 8
if you go to layer 1 one of 2 the decks stop playing.
Sound is like a hold record with a wrong middle hole.
With the new update is it not possible to play with my denon hs-5500.
Now I'm using virtual dj 6.02 normally I use 6.05 but I forgot to save dis version.
Is it possible to downgrade to 6.05
Thx


Dimi
 

Posted Mon 08 Mar 10 @ 1:13 pm
pm your email adress to me and i'll give it to you
 

Posted Mon 08 Mar 10 @ 1:40 pm
ik ben trouwens wel benieuwd wanneer de start/stop delay knoppen een keer gaan werken in vdj...
 

Posted Mon 08 Mar 10 @ 1:41 pm
Ik heb net 6.0.7 geinstalleerd, maar weet iemand hoe ik mijn settings kan saven? iedere keer als ik uitlog en daarna weer in is de skin weer op de standaard skin van vdj.
 

Posted Fri 09 Apr 10 @ 6:16 am
Ik heb hem geinstaleert maar ik ben de serial verloren wie kan hem me geven alsjebliefd ik ben verdrietig en mn ouders zijn super boos
 

Posted Fri 20 Apr 12 @ 3:17 pm
Waar komt je programma vandaan? Als je hem bij een controller hebt gekregen kun je het (met het serienummer van de controller) bij de fabrikant proberen. Zie >>DIT<< topic.
Heb je VDJ direct bij Atomix gekocht dan kun je proberen met je aankoopgegevens een helpticket aan te maken: >>HIER<<. Er is verder geen andere manier.
Registreer de volgende keer je programma hier op de site. Je kunt je serinummer dan nooit meer kwijtraken omdat het in je profiel zichtbaar blijft.

Mocht je de volgende keer weer een probleem hebben, maak dan even een nieuw topic aan. Deze is bijna 2 jaar oud.
 

Posted Fri 20 Apr 12 @ 5:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)