Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Helft gedownl. sampels werken niet ??????

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een aantal van de sampels uit de virtualDj sampelbank gedownload.Wat blijkt nu,dat meer dan de helft van de sampels niet werken !!Temeer zij worden zelfs niet in mijn sampelbank geload,sommige wel andere dan weer niet.Bij de vraag aan Virtualdj zelf kreeg ik als antwoord
ik citeer "het zijn de gebruikers zelf die ze plaatsen" JA EN DAN ?? Voor de versie 5 werkte alles perfect,pas NADIEN is dit euvel opgedoken.Ik kreeg ook nog de hint om er zelf te maken,WAAROM DAN DEZE SAMPELBANK ???? Weet hier iemand raad AUB !!!
 

Posted Thu 18 Feb 10 @ 1:56 pm
hoi karel,

geef eens een voorbeeld van een sampel die het niet doet, dan zal ik het bij mij proberen.
 

Posted Thu 18 Feb 10 @ 3:31 pm
ik sit met hetzelfde probleem bijv. bij die cinema opening
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 1:17 am
Dit probleem had ik ook,er zijn er nu nog maar een paar die niet werken hoe deed ik het:
Ga naar de map van virtual dj waar die samples in staan
En kies dan met de rechter muisklik openen met programma kiezen,of zelf opsporen
Bladeren dan naar het bestand waar virtual dj staat(bij mij in de map van programfiles)
Klik op het bestand van virual dj
Virtual dj zal dan opstarten en als ge achter af terug naar die map gaat waar die samples in staan hebben die allemaal het logo van virtual dj gekregen.
Probeer maar eens uit ge hebt niks te verliezen

Groetjes aan allen
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 2:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)