Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: pro versie: postal of download?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Hey,

Ik heb een hercules controle steel console, en de daarbij gekregen versie van virtual dj.
Ik zou nu graag naar de pro versie overschakelen.

Zou ik dit het best doen met postal of met download?
Wat hebben jullie gedaan?

Mvg,
Alexander
 

Posted Sun 24 Jan 10 @ 1:48 pm
Ik vond zelf de downloadversie, betaald met Paypal, best simpel en goed te doen. Alleen het overmaken van geld van je bankrekening naar de Paypalaccount stelt je geduld op de proef: dat duurt ongeveer een dag of 6. Eenmaal binnen kan je VDJ direct downloaden.
 

Posted Sun 24 Jan 10 @ 1:56 pm
ik heb gekozen voor download en gewone overboeking, maar dan nog 8 werkdagen voordat ik de mail kreeg met mijn serie nummer
 

Posted Sun 24 Jan 10 @ 2:17 pm
Het gemakkelijkste is en blijft toch wel gewoon een Visa of Master Creditcard te gebruiken.
Dan kan ja na een kwartiertje rommelen met je bestelling VDJ al downloaden.
Het is echt heel handig en veilig en schiet op.
Later zul je de updates sowieso moeten downloaden, die sturen ze je niet per post na.

Mvg

Bob
 

Posted Sun 24 Jan 10 @ 3:56 pm
Joop3mPRO InfinityMember since 2007
Ik heb destijds via VISA/MASTERCARD gekocht..... super !
 

Posted Mon 25 Jan 10 @ 1:57 pm
Ik heb geen creditcard (nodig), vandaar. Alles wat ik af wil rekenen kan ik normaal gesproken pinnen of via iDeal betalen. Dus om nu speciaal voor de aanschaf van VDJ een creditcard te bestellen..... Zonde van de kosten. Paypal is gratis en werkt voor overzeese bestellingen vaak ook. Als dat nou echt niet gaat, dan heb ik altijd wel iemand in de vrienden- en kennissenkring die voor mij de bestelling kan doen.
 

Posted Mon 25 Jan 10 @ 4:26 pm
dbaereaPRO InfinityMember since 2009
Hartelijk dank!
 

Posted Tue 26 Jan 10 @ 11:14 am
arniejjPRO InfinityMember since 2008
Ik heb met PayPal betaald, na de bestelling meteen mijn serial gekregen. Super snel ging dat. Ik heb wel PayPal toestemming gegeven voor automatische incasso. Dat versnelt het proces wellicht.
 

Posted Thu 04 Feb 10 @ 2:25 pm
Top!! Welkom bij de club!!
Waarschijnlijk is jouw methode sneller, maar ik vond het veiliger het bedrag eerst naar mijn Paypal-account over te maken en zodra dat overgeschreven was, mijn bestelling te doen. Duurde 6 dagen, maar zoveel haast had ik er nou ook niet mee.
 

Posted Thu 04 Feb 10 @ 4:50 pm
met pay pal moet je toch een bepaalde hoeveelheid percentage van je aankoopbedrag aan pay pal betalen voor het gebruik van hun service?
 

Posted Sat 06 Feb 10 @ 5:13 pm
Ik weet niet of het een percentage is. Er werden 3 dollar 50 aan handlingkosten in rekening gebracht.
Nu koop ik vrijwel niets via Paypal, dus zijn die kosten eigenlijk minimaal. Ik dacht dat je voor een creditcard sowieso vaste kosten betaalde, dus is dit (voor mij) veruit de goedkoopste oplossing. (En nee, ik heb geen aandelen Paypal.... ;-) )
 

Posted Sat 06 Feb 10 @ 5:49 pm
hehe,
ok pay pal is dus niet helemaal gratis.
maar als je dan je serie nummer meteen hebt is het wel de moeite waard.
bedankt
 

Posted Sat 06 Feb 10 @ 6:01 pm
Credit card is sowieso handiger en de kosten?
Eén maal per jaar een paar euro en ivm de crisis doen sommige banken het al helemaal voor niets.
Verder koop je (of kán je kopen) toch wel meer online?
Tenminste, ik rij voor een nieuwe soundblaster niet 50 km naar Mediamarkt maar bestel die online en heb die binnen een paardagen in huis..
Zo zijn er legio dingen: leuke boxjes voor je PC thuis, een nieuwe koptelefoon, muis, LEDs enz.
Zelfs een laptop of wasmachine...................

Bob
 

Posted Sun 07 Feb 10 @ 2:56 am
iDeal ;-)
 

Posted Sun 07 Feb 10 @ 5:28 pm


(Old topics and forums are automatically closed)