Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Normaal geluid uit boxen, en koptelefoon geluid uit me koptelefoon. HOE KAN DAT???

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo, ik heb een vraagje
Ik zou graag gebruik willen maken van de functie om gewoon geluid uit m'n boxen te krijgen. En met de functie koptelefoon, koptelefoongeluid te krijgen.
Dit is mogelijk met de Hercules DJ contol MP3 E2 (die ik in mijn bezit heb).
Ik heb een geluidskaart; een Realtek High Definition Audio. (achter = Blauwe, Roze, Groene plugg) (voor = Roze en Groene plugg)

Als ik de instellingen (in virtual DJ 6 PRO) instel op:

Input: NONE
Output: HEADPHONE
Sound Card: MONO SEPARATED (Primair Bestuurprogramma)

Hoor ik het alleen via m'n koptelefoon. (logisch)

Het leek mij ook logisch dat als ik hem instelde op:

Input: NONE
Output: HEADPHONE
Sound Card: 2 CARDS (3 pluggen op het plaatje zichtbaar) (Primair Bestuurprogramma / Luidsprekers)

Ik via bijde het geluid krijg en gewoon normaal met het 'hoofdtelefoon-knopje' op de mixer, wat ik heb aangegeven, kan beluidsteren via de koptelefoon.
MAAR DAT IS NIET ZO!!!

HELP ME!!!

- Mark
 

Posted Tue 19 Jan 10 @ 8:06 am
gebruik de volgende instellingen als je met 1 geluidskaart werkt met meerdere uitgangen.

Output:headphones/master front headphones rear
sound card: 4.1

doe nu je speakers achterin de geluidskaart en de koptelefoon ook zoals je dit hebt ingesteld bij output,
dus in dit voorbeeld speakers in je front van je geluidskaart (vaak de groene poort) koptelefoon in rear (vaak zwart)
het zou nu moeten werken

 

Posted Tue 19 Jan 10 @ 11:49 am
Maar (als je goed had gelezen had je dat kunnen weten !!!), ik heb geen zwarte plugg achter :(
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:15 am
ja dat had ik gelezen, maar er vast meer mensen die hier mee stoeien van daar dat ik schreef VAAK zwart.
ik hoef denk ik niet je handje vast te houden bij het aansluiten van je speakers (toch?).
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:24 am
let trouwens wel dat het geluid dat uit de koptelefoon slecht van kwaliteit kan zijn of erg zacht omdat de uitgang van je pc een lijn uitgang is.
 

Posted Thu 21 Jan 10 @ 9:34 am


(Old topics and forums are automatically closed)