Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Aanschaffen, maar werkt het ook?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik vraag me al een tijdje af, sinds ik binnekort plannen heb om in feestjes te gaan draaien (waaronder sommige al geplanned staan) of Virtual DJ 6 werkt met "Pioneer" Controllers, ik heb dan wel de "Hercules RMX" maar op sommige feestjes staat al wat Pioneer Apparatuur, daarom ook deze vraag, Ik hoef me alleen een Laptop & een Handvol liedjes te kopen, of toch nog iets extra?

ik kan dan de RMX controller gebruiken voor back-up indien nodig. Het draaien zelf heb ik wel al onder de knie,
ps; Ik vraag me ook nog af of Virtual DJ 6 Pro op Windows 7 Gaat werken,

Sorry voor deze Amateuristische Vragen maar na een jaar met virtual dj continu bezig te zijn, heeft het serieuzere vlak van DJ zijn me tot nu toe nog niet echt geboeid ;)

mvg j.
 

Posted Wed 13 Jan 10 @ 2:11 pm
Lezen. Een hele site met antwoorden en dan vragen naar de bekende weg. Je laatste opmerking dekt de lading wel aardig. Toch zijn we de rotste niet.....

- Werkt het met Pioneer Controllers? Zie hier: http://www.virtualdj.com/products/hardware.html

Wel moet je je afvragen of je het risico wil lopen met je laptop en muziek binnen te lopen en dan de configuratie nog op orde te moeten maken. Krijg je het niet voor elkaar, einde feestje (voor jou, dan. De anderen kunnen waarschijnlijk wel verder) Zonder enige ervaring in het opzetten van je configuratie kom je waarschijnlijk voor dikke verrassingen te staan. Het forum staat vol met vragen hierover.

- Een laptop en een handjevol muziek? De meeste onder ons zijn waarschijnlijk zo begonnen. Ja, een (goede) laptop is genoeg. Controllers zijn niet verplicht, met je muis kun je al een eindje komen. Maar hoe ga je dan om met verzoekjes? Wat als je publiek niet reageert op jouw keuze van het beetje muziek dat je bij je hebt en je je stijl om moet gooien? Ik ben bang dat je er erg makkelijk over denkt.

- Ja, het draait ook op Windows 7.

Ik had nog wat opmerkingen toegevoegd die ik weer heb verwijderd. Ieder zijn kans. Denk er alleen niet te makkelijk over. Zou zomaar zonde van je geld kunnen zijn.
 

Posted Wed 13 Jan 10 @ 6:05 pm
pioneer, welke spelers dan, de cdj 400 werken met vdj en ook als losse componenten, je kan dus kiezen wal je wilt,
mocht je er ter plaatse niet uitkomen met vdj kan je altijd nog met de losse componenten en een mengpaneel draaien.
mar zoals hierboven staat lezen lezen en nog eens lezen
 

Posted Fri 15 Jan 10 @ 5:25 am


(Old topics and forums are automatically closed)