Quick Sign In:  

Forum: Nordic Forum

Topic: Hvad skal jeg købe?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DJViraHome userMember since 2009
Hej allesammen.

Jeg er lidt af en nybegynder har kun været DJ til en privat fest, hvor jeg brugte en vens udstyr.
Men jeg bruger primært Virtual DJ, og er 100% fastsat på at jeg vil være Digital dj, istedet for plade.

Jeg mangler nu at købe mit eget udstyr.
Jeg vil gerne ende med at kunne få et job på en club, men starte med at være dj til privatfester.
Til at starte har jeg tænkt lidt på at købe en Behringer BCD 2000 dj console, ville det være nogen god idé?

Jeg regner med at at bruge mellem 1000 - 2000 kr.
Nogen der har nogen idé om hvad jeg skal købe?, god idé med at købe en Behringer BCD 2000? (:

Søger hjælp tak.!
RasmusL_1993@hotmail.com
 

Posted Sat 02 Jan 10 @ 7:38 am
Pioneer CDJ 400 /DJM 400 . funkar as bra!
 

Posted Fri 28 May 10 @ 12:51 pm
Nu vil jeg langt fra sige jeg er erfaren, er cirka på samme niveau som dig og overvejer at købe en controller. Men har kigget rundt rigtig rigtig rigtig meget! Indtil videre ser det ud til at de bedste muligheder er:

Hercules RMX, omkring 270-350$, cirka 1500 danske kroner
Numark Mixtrack Pro, 250$, cirka 1250 danske kroner

Nu har jeg kun valgt dem der har Virtual DJ inkluderet. Der er en del andre men vil nok ikke råde dig til Behringeren da den ikke har fået de bedste reviews der hvor jeg har kigget!
Jeg har STÆRKT overvejer Mixtrack Pro, den kommer ud her den 15., indtil nu kan du få en ikke pro udgave som ikke har et lydkort i. Den koster 150$ men kommer med Traktor LE, så derfor venter jeg nok på Proen.
Anyway, google noget mere, check evt DJForums.com, check ebay, check Amazon, bare kig dig omkring! :)
 

Posted Tue 02 Nov 10 @ 9:33 pm
Må også fraråde dig at købe Bcd 2000, søg lidt på nettet, eller tag ud til en forhandler ! der kan du nok godt finde noget lige til dig ;)
 

Posted Wed 17 Nov 10 @ 1:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)