Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vreemde marketing?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik krijg een nieuwsbrief met de melding dat ik een uitgebreidere demo kan downloaden van virtualdj 6.0.6.

Aangezien ik een betalend gebruiker ben, ga ik naar de updates-pagina voor de geregistreerde versie, maar daar vind ik enkel 6.0.5.

Vreemde taktiek...

Groetjes,
Dirk
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 6:15 am
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 7:55 am
De "Head Teamer" betoont uitdrukkelijk dat het een trial versie is en geen beta.
Verder hebben veel pro-users op het Engelstalige forum dezelfde vragen als Dirk:
"Wanneer krijgen wij ook de 6.0.6?"
En het antwoord is, "Voorlipig niet!"
Ik ben het met Dirk eens: het is een vreemde marketing. Ze maken je lekker met MusicGroup en NetSearch en dan moet je als pro-user nog een tijdje wachten. Vooral die MusicGroup had me wel geïnteresseerd om mee te "spelen".
Je kan moeilijk een trial versie paralel met je pro laten lopen.
Dacht ik.............

Mvg
Bob
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 9:33 am
Musicgroups en Netsearch zitten al in 6.0.5. Van 6.0.6 is zelfs geen betatest geweest, dus ik vermoed dat het gewoon een nieuwe manier bevat om trials te beperken (via die sms-activatie dan).
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 9:41 am
Versie 6.0.6 is gewoon een trial versie van 6.0.5 met de optie van netsearch en musicgroups erin verwerkt. Normaal gezien zit netsearch en musicgroups niet in het trialpakket. Maar ze steken deze functies erbij om het speciaal te maken voor de feestdagen.

Er is nog geen info over een nieuwe pro versie of update. Dus daar zullen jullie nog op moeten wachten.

mvg

Solarius
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 10:37 am
VanStino wrote :
Musicgroups en Netsearch zitten al in 6.0.5.


Netsearch is uiteraard makkelijk te vinden, heb ik echter niet nodig.
Maar waar zit die MusicGroup? Er staat geen MusicGroup bij de hoofdstukken van het User's Manual. (Nou ben ik een beetje kippig................)

 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 12:58 pm
musicgroups zijn groepen van dj's die met elkaar hun playlists delen. Je kan je bij musicgroups aansluiten en als je dan een nummer speelt wordt er een suggestie gedaan vanuit die musicgroup. Het nummer wordt vergeleken met de playlists binnen die musicgroup en dan geven ze je als suggestie het meest voorkomende nummer dat achter het spelende nummer wordt gedraaid. Er zijn ook top 10 hits te vinden binnen elke musicgroup. Er bestaan verschillende musicgroups per genre enz. Je moet je eerst aansluiten bij een musicgroup om het te kunnen gebruiken via vdj. Hier kan je alle verschillende musicgroups vinden musicgroups

en binnen vdj ga je naar config > internet > use musicgroups

mvg

Solarius
 

Posted Fri 01 Jan 10 @ 3:10 pm


(Old topics and forums are automatically closed)