Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: manueel tags toevoegen?

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Als ik een mp3 of mpeg2 download of rip dan blijkt bij file-info uiteraard enkel de titel en de artiest te staan, zoeken op elk woord van de titel of naam van de artiest lukt prima maar... Hoe kan ik manueel de andere tags invoeren? Alvast dank!
 

Posted Mon 21 Dec 09 @ 11:25 am
bij de file infos kun je toch alle tags in vullen naar u wens maar het is wel liedje per liedje en spiijtig genoeg niet met medere tegelijk
 

Posted Tue 22 Dec 09 @ 1:27 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Veel makkelijker en sneller werken programma's als Tag&Rename.
Werkt echt super snel en goed.
 

Posted Tue 22 Dec 09 @ 5:35 am
Dit klopt en is waar
 

Posted Tue 22 Dec 09 @ 8:34 am
dank je boys...
ik doe het voortaan handmatig want dat is volgens mij het beste. Nog maar eens een vraagje :-) Wat zijn die pijltjes onder de reeds ingevulde tags? Ik heb natuurlijk in de manual gekeken maar echt duidelijk werd het me nog niet. Dank voor alle support! Prettige feesten.
 

Posted Wed 23 Dec 09 @ 3:38 am
louspoormans wrote :
dank je boys...
ik doe het voortaan handmatig want dat is volgens mij het beste.


Als je Tag&Rename kent had je dit nooit gezegd!! ;-D
Om het kort te houden: Tag&Rename kan in een map waar je muziek in staat met enkele muisklikken de tags uit de filename halen, of (en dat is ook erg handig gebleken) andersom: de filename uit de tag halen en aanpassen, Het grote voordeel daarvan is dat je altijd consequent blijft in de manier waarop je tags gevormd worden. (dus eenmaal gekozen voor bijvoorbeeld "Artiest - titel.mp3", dan kun je dit blijven doen. Smoelt erg netjes) Zelfs de spaties rond het scheidingsstreepje zijn een keuze.

Voor wat betreft de pijltjes: kun je een voorbeeldje posten (kopieeren/plakken)? 't Is mij niet duidelijk wat je bedoelt.

Jij ook fijne feestdagen. Maar dat geldt voor iedereen!
 

Posted Wed 23 Dec 09 @ 7:27 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Staat op pagina 7-8 van de manual.

'^' dient om de mp3-tags in te vullen in de VDJ-database velden (na het pijltje staat de tag). Dit kan je automatisch laten gebeuren wanneer de velden nog leeg zijn. Je kan deze velden nadien aanpassen waardoor de VDJ-database worden aangepast, de mp3-tags blijven zoals ze waren.



Peter
 

Posted Wed 23 Dec 09 @ 9:46 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Tag & Rename is idd een handig programmatje. Hoesjes toevoegen zonder te downloade is moeilijk in vdj.

Ik kan niet zonder Tag & Rename (omdat je zo hele albums tegelijk kan TAGGEN)..

 

Posted Tue 29 Dec 09 @ 4:37 am


(Old topics and forums are automatically closed)