Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: GELUID KRAAKT MET FOTO'S SLIDESHOW :-(

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

zoals boven: als ik aan het draaien ben aan de bar,en dan een foto slideshow op de tv wil laten zien van bv: de gasten,hapert het geluid iedere keer als er een nieuwe foto op het scherm kompt.
en kan zo dus niet normaal muziek draaien.

pc is nieuw en geluidskaart ook.
intel duo.

heb de performents al op fast gezet. kom er verder niet uit. HELP !!!!!!!!!!

gebruik windows xp video kaart is g force 9800 gti en heb een 600 wat voeding.


verder nog een klein vraagje: kan ik ook bv: reklame over het tv scherm maken met vdj??? behalve de text optie.

AVB: JUSTYNA.
 

Posted Wed 16 Dec 09 @ 2:44 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
ja natuurlijk als je zelf ne video clib maakt kan je simpel in nero je kan uw text met effecten maken en zo van die dingen.
foto's van leuke party's stijl handjes in de lucht mogelijkheden zat en die clib speel je af in video clib plug in bij virtual dj te downloaden enz...
 

Posted Wed 16 Dec 09 @ 11:27 am
ik heb ook problemen met de latency en happeren van muziek , maar dit enkel bij de sonique effecten ook van atomic . De slideshow laat ik bollen en kan ik alles nog doen enzo , maar als ik de sonique effecten op springt de latency helemaal naar rechts en hapert bijna alles .

Hoe kan dit .
ps djgreet , waar haal jij de handjes in lucht effecten enzo .
 

Posted Wed 16 Dec 09 @ 12:43 pm
Met foto's geen ervaring, maar aangezien het probleem zich voordoet met het wisselen (inladen) van de foto's kan ik me indenken dat het een geheugenprobleem is. VDJ laadt de muziek in het geheugen en speelt het daarvandaan af. De foto's zullen ook in datzelfde geheugen gegooid worden. Een indicatie is je CPU-load indicator. Deze gaat bij het wisselen van muziek/sonique effecten (en dus waarschijnlijk met foto's) flink omhoog (Je CPU is de "poort" naar je geheugen)
Probeer alles dat je niet nodig hebt bij het draaien en wel op de achtergrond meedoet af te sluiten. Netwerk uit (kan ook de virusscanner uit), updateservice uit (zal je meemaken dat'ie gaat updaten tijdens een set), kortom: zo sober mogelijk. Ik draai met een mindere configuratie ook sonique.
 

Posted Wed 16 Dec 09 @ 4:00 pm
eerst even VDJ aanschaffen ipv gekraakte versie gebruiken..

gewoon doen..
 

Posted Sun 20 Dec 09 @ 3:46 pm


(Old topics and forums are automatically closed)