Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Show cover probleem in 6.04

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

DjgreetPRO InfinityMember since 2005
In de toekomst zou ik graag een 2de scherm op mijn laptop zetten voor de cover art.
vandaag test ik dit even op virtual dj 6.04 en krijg geeen cover art op mijn 2 de scherm.
En toch is hij geactiveerd andere plugins werken wel zo als titler, sonique, en video's ook maar cover art niks
kan iemand van jullie dat is even testen of weet iemand een oplossing
dank bij voor baat
dimi
 

Posted Sat 12 Dec 09 @ 5:56 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Waar heb je cover-art geactiveerd dan? heb 6.03 en daar kan ik het niet vinden om te activeren..
zou idd wel leuk zijn wanneer je geen video afspeelt de cover kan laten zien..

gr
Rene
 

Posted Sun 13 Dec 09 @ 7:02 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
ja die staat in de download pagina video effects
heb het probleem gevonden de covers die bij beatport worden meegegeven kan je wel zien in uw brouwser van virtual dj maar niet bij show cover
je moet gewoon trug effe naar uw track info indrukken en dan id3tag cover aan klikken en dan zie je hem bij chow cover.

 

Posted Mon 14 Dec 09 @ 11:53 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ik heb showcover gedownload en als ik er op klik krijg ik de volgende fout medling:
d3dx9_32.dll was nog found.

heb jij deze dll. wel of niet?? anders wil ik die wel graag hebben. op internet ben ik bang dat er een virus in zit.

als je deze hebt zet ik mijn mail adres hier wel even neer: sikko03@hotmail.com

kan het dus nog niet proberen.

Gr Rene
 

Posted Fri 18 Dec 09 @ 1:11 pm
Hoi, Sikko,

controleer even welke versie van DirectX je hebt op je PC. Die .dll zou inbegrepen moeten ziijn in DirectX 9. Overigens heb ik met andere software hetzelfde probleem gehad. Het kan geen kwaad die .dll te downloaden. Haal hem alleen wel weg bij een "gerenommeerde" site, m.a.w. een site met een beetje reputatie. Dit is een fatsoenlijke: http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_32
Suc6!!
 

Posted Fri 18 Dec 09 @ 1:22 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
thanx voor tip, ga zo ff kijken welke versie van direct X ik heb. Draai met windows 7 (ultimate 64) dus moet wel een nw in zitten.
Die DLL had ik nog op een andere computer.. Gecopieerd naar system 32 map maar helaas na herstarten pc kan hij hem nog steeds niet vinden.
Ga vandaag ff wat uitproberen.. en anders op zoek naar een nw direct x

gr rene
 

Posted Sat 19 Dec 09 @ 2:44 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
direct x9 daar werkt hij zeker mee
 

Posted Sat 19 Dec 09 @ 10:50 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Net even gekeken, maar ik heb direct x 11 op mijn pc staan.
snap het nu helemaal niet meer.
 

Posted Sun 20 Dec 09 @ 8:20 am
Ik heb de plugin niet gebouwd, maar het lijkt er op dat hij niet "upward compatible" is. M.a.w. dat hij niet werkt met een nieuwere versie van DirectX. Uiteindelijk vraagt hij om een DirectX9-dll.
Ik haak nu af. Ik kan je zeggen terug te gaan naar DX9, maar heb geen idee hoe Windows 7 daar mee omgaat. Als alternatief zou je E-support een mailtje kunnen sturen om te vragen of zij een oplossing hebben.
 

Posted Sun 20 Dec 09 @ 10:49 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
maar ik heb windows 7 en bij mij werkt he twel zo als ik hier boven al uitlegde
 

Posted Mon 21 Dec 09 @ 3:39 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
de error is nu weg..

(alleen als ik op karaoke druk heb ik nog dezelfde error)

Maar hij doet het niet... haha...

ik druk netjes op activate.. en stop er een nummer in met een cover (gemaakt in tag & rename) maar zwart beeld..

misschien nog tips..

alvast bedankt.. rene
 

Posted Sat 26 Dec 09 @ 3:44 am


(Old topics and forums are automatically closed)