Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: MK2, Axis-9 - numark en timecode cd's

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

dj_hunHome userMember since 2006
Hallo,

Na een jaar of 2 met virtual dj te werken heb ik nu nog maar pas gemerkt dat je de timecode cd's gratis kan downloaden op de site...
Na ik dit gisteren gedaan heb en gebrand op 2 cd's, heb ik die in mijn Numark Axis-9 cd-spelers gestoken en die aangesloten op men MK-II dj console...
Maar toen ik het probeerde, gaf de timecode cd's wel signaal naar de computer (curven in het setup-venster) maar de kwaliteit was nul, de pieken van de curven bleven maar tegen de toppen van het kader gaan en ik had de gain al op het minimum gezet maar toch bleef het zo ...
Deze had ik al gelezen in andere topics maar niets helpt ... weet iemand raad ?

dus : 2x Axis-9 naar input (line) 1-2 en 3-4 op MK-II dj console
1x output 1-2 (naar linkerfader van extern mengpaneel)
1x output 3-4 (naar rechterfader van extern mengpaneel)
1x usb naar computer ...

Dat klopt toch allemaal hé ?

Aan wat zou het dan kunnen liggen ?

Alvast bedankt,
Dept Attila
 

Posted Fri 11 Dec 09 @ 10:09 am
Welke Versie gebruik je ?

Op de achterkant van de console zijn schakelaars om te wisselen tussen line-in en phono. Deze moet je allebei op line-in zetten anders gaat het signaal te hard versterkt worden en gaat de kwaliteit op 0 procent blijven.

mvg
 

Posted Fri 11 Dec 09 @ 8:12 pm
dj_hunHome userMember since 2006
Hallo,

Momenteel probeer ik het op mijn limited edition versie ... de 2 knoppen stonden op line ...
Maar ik zou willen over schakelen naar de pro ...
Daar kan je 5 minuten op proberen ... Ik heb ondertussen de trial geprobeerd van de 6.02 ofzo,
En daar lukt het , maar, ik mag hem niet zetten op "vdj - t05" timecode cd maar ik moet hem zetten op -1000mhz
om honderd procent kwaliteit te krijgen ... dat lukt dan MAAR ... De muziek wordt enorm versneld afgespeeld ... pitch heb ik al gecontroleerd ... enig idee hoe dat komt ?

MVG
Dept Attila
 

Posted Sat 12 Dec 09 @ 2:15 am


(Old topics and forums are automatically closed)