Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Probleem met Numark CUE 5.2.1 en Denon HC4500

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Laat ik een duidelijke schets maken van mijn probleem: ik heb 2 SONY VAIO laptops om mee te gaan draaien (eentje van 3 jaar oud en eentje vorige maand aangekocht). Op de laptop van 3 jaar oud zit Windows XP, op die van vorige maand Windows Vista. Op beide laptops is Numark CUE 5.2.1 geinstalleerd. Ik ga al 3 jaar draaien met mijn oude laptop zonder ook maar enig probleem.
Ik heb op beide laptops ook de skin van mijn Denon controller geinstalleerd met de bijhorende mapper met functies voor de toetsen, maar toch heb ik op de nieuwe laptop 2 problemen: Als ik de JOG MODE op SPINBACK zet op mijn oude laptop kan ik heel handig gebruik maken van de JOG WHEEL op de controller om deze als 'vinyl' te gebruiken en lichtjes draaien aan het JOG WHEEL om de beat van een nummer bij te sturen zodat deze perfect synchroniseert met het al spelende nummer, het is nogal moeilijk uit te leggen maar vooral als je een nummer draait en je stopt er een acapella in is deze functie heel handig en belangrijk. Nu het probleem met de nieuwe laptop is dat als ik hetzelfde doe, dat dan het nummer gek veel verder verspringt en zelfs stopt als je je vinger op het JOG WHEEL legt... Weet iemand hoe dit komt of kan komen?
Probleem 2 (het grootste probleem!): instellingen in Configuration in Numark CUE zijn op beide laptops hetzelfde maar toch heb ik op de nieuwe laptop het probleem dat soms (té vaak) een nummer achterna komt. Ik kan niet spreken over haperen maar je hoort dat het nummer zo een kleine seconde blijft steken. Ik kan er geen tijd op plakken, soms gebeurt het een half uur niet en soms komt het 2x in één nummer voor. Het is al vaak gebeurt tijdens het laden van een ander nummer maar ook al vaak gewoon als ik niks doe op de laptop of de controller dat hij het zomaar doet. Heel irritant en heel eigenaardig als je weet dat ik op beide laptops identiek dezelfde instellingen heb en zelfs tot in de mappen toe bij 'Mijn documenten/Numark CUE' en 'Progral files/Numark CUE' alles hetzelfde heb staan van bestanden...

Wie kan mij aub helpen?
 

Posted Mon 30 Nov 09 @ 4:22 pm


(Old topics and forums are automatically closed)