Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Een paar vraagjes...

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb zojuist de demo versie vna VDJ geïnstalleerd om het wat uit te proberen, maar ik had hier nog een aantal vraagjes bij.

1 kan die mega irritante "schuifscherm" worden uitgezet tussen de tracklist en playlist? dat zou het een stuk makkelijker maken om muziek te verschuiven naar je playlist.

2 Kan de auto mix mode ook overschakelen tussen deck a en deck b?

3 Is er een eenvoudige manier om halverwege een plaat over te gaan in naar de volgende plaat tijdens auto mix mode.

4 als ik hem op fullscreen mode zet knipperd de tracklist ieder keer wanneer ik naar beneden scroll, is hier wat aan te doen?

5 ik heb zelf een Pioneer MEP 7000, heeft iemand ervaring met het gebruik van deze als controller samen met VDJ? en werkt dit allemaal een beetje goed samen?
Ook heeft deze 2 interne geluidskaarten (is een dubbele cd speler), kan je die ook gebruiken als 2 uitgangen voor deck a en deck b?

6 Indien ik het zou willen aanschaffen, is er dan ook nog een normale manier om dit te doen zonder creditkaart (ideal?) aangezien ik geen creditkaart heb.

Bij voorbaat dank.
 

Posted Fri 20 Nov 09 @ 2:11 pm
Hoi,

ga m'n best doen:

1- In het standaard scherm (niet elke skin heeft hetzelfde symbooltje) zit in de playlist links onder een hangslotje. Als het scherm is opengeschoven, kun je op dat slotje klikken zodat het open blijft staan. Je kunt, voor zover ik kan nagaan, alleen voorkomen dat de playlist open schuift door niet helemaal naar rechts te gaan met je muis.

2- Nee, automix draait op 1 speler. er zijn echter voldoende overgangsvormen, dat dit niet echt een probleem kan zijn.

3- Als je dubbel klikt op een nummer in bv je playlist wordt dat direct het nieuw spelende nummer.

4- Lijkt me een hardwareprobleempje. Ik heb er geen last van (Intel Dualcore, 4 GB geheugen, onzin uitgeschakeld)

5- Ik heb geen MEP7000, dus daar kan ik je niet mee helpen. Ik heb gezien dat je het paneel (SEP) als controller kunt gebruiken, maar denk niet dat VDJ de volledige unit ondersteunt.

6- Ik heb het aangeschaft via een (speciaal hiervoor aangevraagde) paypalaccount, maar begreep uit andere posts dat je dit ook kunt met een bankoverschrijving. Misschien dat een mailtje naar Sales je verder helpt. Anders zijn er ongetwijfeld anderen die er wel ervaring mee hebben.

Succes met experimenteren.

Groet,
Martin.
 

Posted Fri 20 Nov 09 @ 4:09 pm


(Old topics and forums are automatically closed)